Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 22:06

Savier, Savier … 🤦‍♀️

Větší snůšku blábolů tady čtu jenom od jyřýka🤪 montéra raditele, ostatní zvíře a hmyz, no a „vévody“ Kauflandského, že jo, ale tak oni oba mají zaplynovanou makovici psychosou, Ty ne! Tys se k tomu dochlastal, jo? 🤪🤦‍♀️😂

Za prvé, ptáš se, jak kdyby Ti bylo 70. O tempora, o mores! nikdy k ničemu není. Víš úplný hovno, ale přemýšlíš? To je opravdu na palici.

No dobrý, tak krok po kroku:

  1. Tradice se fakt nevymýšlí, kdes na takovou koninu přišel!? 🤪🤦‍♀️ Něco se dělá, a pokud se to dělá dlouho a větší skupina osob se shodne na tom, že se jí to líbí, stane se to tradicí. Bez ohledu na to, jestli je to dobré – jenom proto, protože se to dělá dlouho. To se, samozřejmě, děje pořád, jestli nevidíš, zajdi si k opthalmologo­vi. 🥱🙄
  2. Jídla se fakt nevymýšlejí. 🤦‍♀️ Teda vymýšlejí, třeba na mimibazaru, ale to fakt nechceš! 😅 Každé jídlo má nějaký původ. Jedním z nejstarších jídel u nás jsou šunkofleky – nějakou formu nudlí s uzeným vařili už antičtí Římané. Například. Ale ty šunkofleky vypadaly úplně jinak! Tak je to se vším, běžná česká kuchyně má základ v recepturách z 50. let, okmásaných na dřeň, v „lepších“ kuchyních se vaří podle nouvelle cuisine.

„Nová jídla“ vznikají jako fusion multi-kulti – logicky. Co je česká „čína“? České varianty na korejské pho bo? Zajdi si k tomu opthalmologovi, a k tomu se zapni! 🥱🥱🙄

III. Kroje, samozřejmě, vznikají pořád. Akorát se jim neříká kroje.

Kroj není nic víc, než nádražácká, pošťácká, či jiná uniforma. Je to mundur. Mundur, který ukazuje příslušnost ke stavovské, etnické, místní komunitě.

No a co jsou skejťácký hadry, outfit á la Himmlerův vnuk, goth emo frajerka?

Jediný historický novum je, že oděv může být symbolem individuálního sebevyjádření. To jsme neznali, ale s oděvem, který symbolisuje příslušnost k skupině, to, samozřejmě, nemá moc co společného. To jen na okraj.

IIII. Tance? Si zajdi na dízu, vole! 🥱🥱🥱🙄 Pyčo, jsi fosil? Kdo Ti bude dneska tančit dupáka!? 😂

V. Básničky? A co jsou graffiti, vzkazy na stěnách hajzlíků a la „hledám pohon pro svůj ohon“? Myslíš, že to dřív bylo lepší? Ale houby, nebylo, to je jenom propaganda – falické symboly kreslili na stěny záchodů i obyvatelé Pompejí. Velmi propracovanou prosaickou i poetickou tvorbu najdeš, co já vím, na amateri.com, kolikrát i na zpovědnici, ale i tady. I občané nemocní mají právo se vyjádřit, ne? 😅 Sice je otázka, zda-li se vyjadřují na správným místě, či-li nic, ale taky je to obrazem doby.

Kulturní obohacení je co? To se sejde kulturní komis, a co uzná za hezké, je hezké?* „Řeklo se k tanci a poslechu!“ – „Ale vždyť je to hezké!“ – „O tom, co je hezké, rozhodujeme my!“*? 🥱🥱🥱🥱🙄🤦‍♀️

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 22:08

Savier, Savier … 🤦‍♀️

Větší snůšku blábolů tady čtu jenom od jyřýka🤪 montéra raditele, ostatní zvíře a hmyz, no a „vévody“ Kauflandského, že jo, ale tak oni oba mají zaplynovanou makovici psychosou, Ty ne! Tys se k tomu dochlastal, jo? 🤪🤦‍♀️😂

Za prvé, ptáš se, jak kdyby Ti bylo 70. O tempora, o mores! nikdy k ničemu není. Víš úplný hovno, ale přemýšlíš? To je opravdu na palici.

No dobrý, tak krok po kroku:

  1. Tradice se fakt nevymýšlí, kdes na takovou koninu přišel!? 🤪🤦‍♀️ Něco se dělá, a pokud se to dělá dlouho a větší skupina osob se shodne na tom, že se jí to líbí, stane se to tradicí. Bez ohledu na to, jestli je to dobré – jenom proto, protože se to dělá dlouho. To se, samozřejmě, děje pořád, jestli nevidíš, zajdi si k opthalmologo­vi. 🥱🙄
  2. Jídla se fakt nevymýšlejí. 🤦‍♀️ Teda vymýšlejí, třeba na mimibazaru, ale to fakt nechceš! 😅 Každé jídlo má nějaký původ. Jedním z nejstarších jídel u nás jsou šunkofleky – nějakou formu nudlí s uzeným vařili už antičtí Římané. Například. Ale ty šunkofleky vypadaly úplně jinak! Tak je to se vším, běžná česká kuchyně má základ v recepturách z 50. let, okmásaných na dřeň, v „lepších“ kuchyních se vaří podle nouvelle cuisine.

„Nová jídla“ vznikají jako fusion multi-kulti – logicky. Co je česká „čína“? České varianty na korejské pho bo? Zajdi si k tomu opthalmologovi, a k tomu se zapni! 🥱🥱🙄

III. Kroje, samozřejmě, vznikají pořád. Akorát se jim neříká kroje.

Kroj není nic víc, než nádražácká, pošťácká, či jiná uniforma. Je to mundur. Mundur, který ukazuje příslušnost ke stavovské, etnické, místní komunitě.

No a co jsou skejťácký hadry, outfit á la Himmlerův vnuk, goth emo frajerka?

Jediný historický novum je, že oděv může být symbolem individuálního sebevyjádření. To jsme neznali, ale s oděvem, který symbolisuje příslušnost k skupině, to, samozřejmě, nemá moc co společného. To jen na okraj.

IIII. Tance? Si zajdi na dízu, vole! 🥱🥱🥱🙄 Pyčo, jsi fosil? Kdo Ti bude dneska tančit dupáka!? 😂

V. Básničky? A co jsou graffiti, vzkazy na stěnách hajzlíků a la „hledám pohon pro svůj ohon“? Myslíš, že to dřív bylo lepší? Ale houby, nebylo, to je jenom propaganda – falické symboly kreslili na stěny záchodů i obyvatelé Pompejí. Velmi propracovanou prosaickou i poetickou tvorbu najdeš, co já vím, na amateri.com, kolikrát i na zpovědnici, ale i tady. I občané nemocní mají právo se vyjádřit, ne? 😅 Sice je otázka, zda-li se vyjadřují na správným místě, či-li nic, ale taky je to obrazem doby.

Kulturní obohacení je co? To se sejde kulturní komis, a co uzná za hezké, je hezké? „Řeklo se k tanci a poslechu!“ – „Ale vždyť je to hezké!“ – „O tom, co je hezké, rozhodujeme my!“? 🥱🥱🥱🥱🙄🤦‍♀️