Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.červenec 18:13

Kolik stál, v době mého narození netuším.
Do Q0 . 15 let mne to příliš nezajímaloo
V r. 1969 koupili rodiče italský Fiat 600D (od podniku, přes TUZEX) za 31 000 Kčs.

Našla jsem:
Vzhled tříkolky se mění v roce 1954, OS-KAR…... Jeho cena je stanovena na 10 650 Kč.
https://www.ve­lorextym.cz/his­t_velorex.htm
https://www.in­varena.cz/?p=40730
https://www.ces­katelevize.cz/po­rady/101762691­82-retro/20941100­0360027/cast/301826/
Místo znárodnění ho bratři vyráběli dál, v družstvu.
Došlo ke změně názvu na Velorex (v odkazech)
Pak „prošel“ dobře jako invalidní vozítko s možným ručním ovládáním (dobrý tah).
Později pak se Velorex prodával dál, ve státním podniku.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.červenec 18:18

Kolik stál, v době mého narození netuším.
Do Q0 . 15 let mne to příliš nezajímaloo
V r. 1969 koupili rodiče italský Fiat 600D (od podniku, přes TUZEX) za 31 000 Kčs.
Z Prahy tehdy přijel konvoj 30 Fiatů /(zaměstnanci), Fiaty 500, 00 500D, 850 a 127.

Našla jsem:
Vzhled tříkolky se mění v roce 1954, OS-KAR…... Jeho cena je stanovena na 10 650 Kč.
https://www.ve­lorextym.cz/his­t_velorex.htm
https://www.in­varena.cz/?p=40730
https://www.ces­katelevize.cz/po­rady/101762691­82-retro/20941100­0360027/cast/301826/
Místo znárodnění ho bratři vyráběli dál, v družstvu.
Došlo ke změně názvu na Velorex (v odkazech)
Pak „prošel“ dobře jako invalidní vozítko s možným ručním ovládáním (dobrý tah).
Později pak se Velorex prodával dál, ve státním podniku.