Odpověděl/a – 16.prosinec 15:26
U aut s předním pohonem (dnes běžnější) je klasický nedotáčivý
smyk – zatočím, ale „zadek jede furt rovně“ takže u zatáček (nebo
odbočování) vpravo bacha na protisměr, u zatáčení na druhou stranu na
krajnici.
No a na sněhu u moderních aut může nezkušené vyděsit zásah ESP (žlutá
kontrola se smykem), který se snaží auto vyrovnat nebo ABS („kope“ do
pedálu při intenzivním brzdění).
Zdroj: http://www.kvalitnivyuka.cz/jak-zvladnout-smyk/
Odpověděl/a – 16.prosinec 15:30
U aut s předním pohonem (dnes běžnější) je klasický nedotáčivý
smyk – zatočím, ale „zadek jede furt rovně“ takže u zatáček (nebo
odbočování) vpravo bacha na protisměr, u zatáčení na druhou stranu na
krajnici.
No a na sněhu u moderních aut může nezkušené vyděsit zásah ESP –
Elektronický stabilizační program (žlutá kontrola se smykem), který se
snaží auto vyrovnat nebo ABS („kope“ do pedálu při intenzivním
brzdění).
Zdroj: http://www.kvalitnivyuka.cz/jak-zvladnout-smyk/