Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.srpen 1:10

Ano, prvorepublikové školství bylo stejně retardované a neschopné jako dnešní (včetně DÚ). Avšam domácí úkoly – jako pravidelná a stálá součást výukového systému – vznikly teprve na začátku 20. století (za republiky už tady byly). DÚ jsou zpravila nesmysl, které jdou samy proti tomu, co mají představovat a dělat (učit, procvičovat, ZLEPŠOVAT a posouvat ty žáky v něčem). Zpravidla jsou zahlcující, zbytečné, časově dlouhé, pro mnohé stresující, demotivující, vzbuzující negativní emoce a postoje (i u rodičů), většinou neopodstatněné, protože nemají velký význam a jsou spíš „škodlivé“.
DÚ jsou ovšem jedno z těch nejmenších problémů, co je na dnešním školstvím špatně (dnešní – už od 20. století) a celkově zastaralé, neefektivní, často produkující opak významu/principu UČENÍ a školy.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.srpen 11:58

Ano, prvorepublikové školství bylo stejně retardované a neschopné jako dnešní (včetně DÚ). Domácí úkoly – jako pravidelná a stálá součást výukového systému – vznikly teprve na začátku 20. století (za republiky už tady byly). DÚ jsou zpravila nesmysl, které jdou samy proti tomu, co mají představovat a dělat (učit, procvičovat, ZLEPŠOVAT a posouvat ty žáky v něčem). Zpravidla jsou zahlcující, zbytečné, časově dlouhé, pro mnohé stresující, demotivující, vzbuzující negativní emoce a postoje (i u rodičů), většinou neopodstatněné, protože nemají velký význam a jsou spíš „škodlivé“.
DÚ jsou ovšem jedno z těch nejmenších problémů, co je na dnešním školstvím špatně (dnešní – už od 20. století) a celkově zastaralé, neefektivní, často produkující opak významu/principu UČENÍ a školy.