Avatar uživatele
Duvemblejt

Zkušenosti s obchodem OKAY

Zdravím , jaké máte zkušenosti s reklamacemi u OKAY? Neumí opravit systém v tabletu za 3 týdny a ještě k tomu to posílají do Polska.. (-_-) , naposledy jsem kupoval něco v tohle obchodě, můžu říct že obchod je celkem průměrný , ale zarazilo mě docela to,že to posílají až do Polska,nemůže tu být někde jejich servis v ČR? Děkuji předem za odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? briketka10 před 4356 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
brillant

Na vyřízení reklamace mají ze zákona 30 dní. Jak si to udělají je problém jejich.
http://busines­s.center.cz/bu­siness/pravo/ochra­na_spotrebite­le/reklamacni_lhu­ty.aspx

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

u OKAY mám dobré zkušenosti, když jsem reklamovala SCART
kabely vrátili mi hned peníze a nabídli mi jiné ty co patřily ke zboží
co jsem u nich koupila ..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Jak a kde se to bude opravovat v záruce snad rozhoduje výrobce a ne obchod.
Vybral jsi si z hlediska servisu špatnou značku.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
terkaprihodo

Já mám u nich s reklamací pozitivní zkušenost. Asi před rokem jsem u nich reklamovala televizi a nakonec mi ji vyměnili za novou. Myslím si, že jim to ani ten měsíc netrvalo. Celkově u nich nakupuji ráda. Víc se to ale vyplatí přes eshop než přes internet, protože v eshopu se u nich dají uplatnit slevové kódy z https://slevo­vykupon.net/ :)

Avatar uživatele
martinka988

Já jsem nikdy v okay neměla problém s reklamací.. Je na to dána 30ti denní lhůta a kde si to opraví je uplně jedno, hlavně že to bude.. Já jsem kdysi reklamovala mobil mamce a opravili a pak fungoval dobře po celou dobu 🙂

Avatar uživatele
kilian44

Koukám, že je tu poslední dobou mnoho spokojených zákazníků.. to jsem rád, taky jsem byl spoko

před 1165 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Vercule

No, co se tak koukám, tak jako tak i tak. Ale já to nechápu. Jako co ti lidi poposují… nechápu. Tolikrát jsem tam nakoupila a vždycky v pohodě.

před 1147 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kajolka

Mám to taky tak. Vždycky spokojenost a ráda se tam na nákupy vracím.

před 1119 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
kilian44

Docela mě překvapuje kolik je tu „nespokojenců“, Já v okey koupil snad vše od robo vysavače až po lednicu a nikdy se nevyskytl sebemenší problém.. takže docela čumím

před 1169 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
walerianecek

Jako taky teda koukám :-O Jsem překvapená… Já jsem byla spokojená vždycky, nikdy žádný problém a že jsem tam nakoupila hodně věcí.

před 1149 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
MarkettB

Při reklamaci obývací stěny, jsem volala na zákaznický servis a reakce na mou žádost byla okamžitá. Za mne tedy vše v pořádku.

před 1173 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Broukk

Slyšela jsem, že mají hrozně moc objednávek k vyřízení a měla jsem obavy aby přišlo zboží včas, ale strachovala jsem se úplně zbytečně.. do 4 dnů bylo zboží co měli skladem u nás doma, takže spokojenost. :)

před 1174 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Renikled

Moje zkušenost je dobrá, kupoval jsem elektro i nábytek a vždy vše rychle doma

před 1190 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
vanessa12

taky si myslím, že je úplně jedno kam kdo co posílá, hlavně jak píšete podle zákona je 30 dní, já když jsem reklamovala, tak jsem to měla do 14 dní vyřízené a všechno úplně v pořádku, takže za mě dobrý, protože většina obchodů jede prostě 30 dní a neexistuje, že by to bylo třeba dřív

před 1191 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Sabulak

Já jsem si tam koupil noťas. Minulý týden zrovna. Měli nejlepší cenu za ten, co jsem chtěl a super. Hele, do tří jsem ho měl doma. A jako spokojenost se vším…

před 1195 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kocourkovaja

Z mého pohledu vše v pořádku. Slyšela jsem, že někdo od známého čekal delší dobu na objednávku od okay, ale díky tomu když se to nedodalo v termínu, tak dostal zpátky 120% toho co zaplatil.

před 1195 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Elieees

Taky jsem to slyšela, kamarádka před časem objednávala vysavač a nedodali jej v termínu. Dostala jako kompenzaci 120% ceny zpátky. Fakt koukala jak tyto situace řeší, klobouk dolů! Já tedy když objednám, tak to mám za 3 dny doma.

před 1161 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Brillant to vystihl přesně, nedej na to , že do Polska a delší doba, koupil jsi u firmy a víc tě nemusí zajímat jak to provedou z hlediska záruky.

před 4356 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování