V samoobsluze Vodafone jsem si aktivoval službu internet v mobilu,nejsem
se službou spokojen a chci ji deaktivovat,ale v samoobsluze už deaktivace
není. Lze to nějak udělat nebo se musí volat operátorovi ?!
Díky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4730 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zdravím,
osobně bych raději zavolal operátorovy, hovory jsou nahrávané a jejich
vedením kontrolované, po zkušenostech s O2 kdy jsem službu 10× zrušila a
stejnak přišlo vyučtování (následně dohady) mi vyřešila až návštěva
na jejich „údajné centrále“ v PH, kde mi navíc bylo řečeno – že
jde o řadovou pobočku jako jsou všude 😁. Prostě hovorem můžete
argumentovat, že jste to tak chtěl. Nastavením v samoobsluze ne :)
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj, určitě volej operátorovi, oni tu samoobsluhu nějak pořád nejsou schopni doladit. Stává se mi i při volání, že mi 3× sdělí, že jsem zadala špatné heslo, pak mne přepojí na operátora a najednou je heslo OK.
0 Nominace Nahlásit |
Nějak jim to v poslední době blbne,ta jejich samoobsluha.Už to překopávají a upravují poněkud dlouho.Taky s tím mám problém.Raději bych zavolal operátorovi.Jinak v mobilu se dá zakázat přístup na internet,to ale asi nic neřeší,že?
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek