Avatar uživatele
anonym

Zdravím a prosím o radu.

V samoobsluze Vodafone jsem si aktivoval službu internet v mobilu,nejsem se službou spokojen a chci ji deaktivovat,ale v samoobsluze už deaktivace není. Lze to nějak udělat nebo se musí volat operátorovi ?!
Díky.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4730 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
KdoSiOdJinud

Zdravím,
osobně bych raději zavolal operátorovy, hovory jsou nahrávané a jejich vedením kontrolované, po zkušenostech s O2 kdy jsem službu 10× zrušila a stejnak přišlo vyučtování (následně dohady) mi vyřešila až návštěva na jejich „údajné centrále“ v PH, kde mi navíc bylo řečeno – že jde o řadovou pobočku jako jsou všude 😁. Prostě hovorem můžete argumentovat, že jste to tak chtěl. Nastavením v samoobsluze ne :)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Sůwa

Ahoj, určitě volej operátorovi, oni tu samoobsluhu nějak pořád nejsou schopni doladit. Stává se mi i při volání, že mi 3× sdělí, že jsem zadala špatné heslo, pak mne přepojí na operátora a najednou je heslo OK.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jendahun

Nějak jim to v poslední době blbne,ta jejich samoobsluha.Už to překopávají a upravují poněkud dlouho.Taky s tím mám problém.Raději bych zavolal operátorovi.Jinak v mobilu se dá zakázat přístup na internet,to ale asi nic neřeší,že?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek