Avatar uživatele
Kryšpín

Pomůže přidat nějaký přípravek do paliva, nebo stačí teplá garáž, když asi v potrubí zamrzly krystalky vody?

Renault Clio 1,4 benzín pravděpodobně částečky vody v potrubí, pomůže přidat nějaký přípravek do paliva, neb jenom teplá garáž. Dle mého odhadu důvod auto má studený odchov a bylo –28C

Původní neotázka
Zamrznutí krystalků vody v potrubí

Děkuji za výpomoc, bohužel sousedka garáž nemá, autodílna daleko, tudíž počkat na oblevu. Prodejce benzínu mi vysvětlil, pokud se většinou jezdí s poloprázdnou nádrží, tím více na př. po zajetí do garáže se zbytek nádrže orosí, do 95 ky se přidává Bio to je škrob, kukuřice, brambory, obílí třtina,žlutý plevel a.p., některé plech-sluhové jsou prý náchylnější, některé méně, pokud chcete mít jistotu kupte 98 ku ta je bez tech maglajsů.

Zajímavá 0 před 2860 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Pokud to již zamrzlo, pomůže pouze teplá garáž. Mohou to být jen krystalky ledu, které uspaly trysky. Vyjde to nastejno. Potom se musí přidat do nádrže technický líh . Voda na sebe nic neváže. Když už tak obráceně, ale o to nejde.
Smícháním vody s lihem vznikne nemrznoucí směs. Bohužel pokud ji máš v nádrži více, spálením ji ven nedostaneš, je těžší než benzín a zdržuje se se na dně nádrže. Nicméně pokud bude smíchaná s lihem , nezmrzne.
Také záleží na umístění čerpadla v nádrži a tvaru nádrže.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Pokud ti to již zamrzlo, pomůže pouze teplá garáž

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
kodl67

Současný benzín již obsahuje povinnou ekologickou složku ethanol,který mimo to že neprospívá ani motorům a při své výrobě ani životnímu prostředí,jak se nám snaží namluvit ekoteroristi,tak tenhle ethanol na sebe váže vodu,která se v benzínu může objevit,tedy se spálí ve válcích.Dřív jsem taky dával Velfobin,dávno jsem od toho upustil.Nikdy žádný problém v zimě nebyl.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Bejbís

Roky jsem jezdil bez přidávání Velfobinu do benzínu. Jednou mi rozmrazila obsluha pumpy zavírání nádrže horkou vodou (u MB 1100 bylo otevírání na blatníku nekryté) a měl jsem podezření, že se voda dostala do nádrže. I použil jsem Velfobin. Uvolnilo se tolik sajrajtu ze stěn nádrže, že jsem každý den po jízdě měl ucpané benzínové čerpadlo a před startem jsem ho musel vyčistit. Naštěstí jsem za krátký čas auto prodal na náhradní díly a nemusel jsem řešit vyčištění nádrže.
Bacha na Velfobin.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mosoj

Kapitán, nechápu proč po mně opakuješ moje slova.
Stejně je to ale složitější, protože se v tom případě jedná o ternární směs. To zde ale nemá cenu rozebírat. Hlavní je ta vlastnost snížení bodu tuhnutí!
Líh motoru škodí, jednak je agresivnější a jednak má delší dobu hoření.
U motorů, které mají jezdit na E 85 je třeba upravit předstih!!!.
Pokud ho neupravíš opaluješ ventily až na pahýlky.
Od tebe bych si nekoupil ani mopeda. To, že auto chvilku jezdí , ještě neznamená že nemá zničený motor! Tyto pokusy mám již dávno za sebou. Dokonce to tady někde najdeš.

před 2860 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek