Je to náročné, ale dá se to. Důležité je, jak rychle jedeš. Po dálnici by doba jedné jízdy neměla přesáhnout 10 hodim.
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, huxa, briketka10, Lamalam
před 3878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
arygnoc uvízl v dob komunismu 🙂 V Německu není problém jet po
dálnici 150km/h, zde není problém jet kolem 100km/h (průměrně).
Tudíž denně těch 5–10 hodinek, dejme tomu 8 hodin, to bys jel 112km/h,
což také zvládneš u nás, pokud nepotkáš kolonu.
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, anonym
před 3878 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejdelší trasa, kterou jsem jel (solo řidič), měla cca 2100 km za
24 hodin (včetně ´jednání´ a odpočinku) – cca 1800 km byla dálnice,
ale v zimě a za mizerného počasí.
Takže – pokud nepotkáš nějakou ´ucpávku´, neměl bys mít vážný
problém to ujet.
0 Nominace Nahlásit |
Plzeň – Ostrava a zpět v jednom dni cca 980 km s hodinovou přestávkou na Rohleně cca 10– 12 hod. Zcela běžně.
0
před 3877 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ako kde.
na českej diaľnici požítajte tak priemer 60 m/h, ostátné možno o niečo viac.
premenných je veľa + zastávky na cikpauzu, kafe, cigárko, jedlo.
cca 20 – 30 hod.
určite nie vhodné non-stop, skôr by som povedal že je to na hranici samo/vraždy.
drap:
dá sa všeličo.
podstatné je prežiť to (i pre okolie).
huxa:
arygnoc neuviazol.
ale ak pôjde po nemeckej diaľnici (a dnes vlastne ktorejkoľvek európskej),
tak uviazne v zácpe.
a preto tak klesá priemerná rýchlosť, vedia?
zlatá éra komunizmu, keď som po diaľnici mohol švihať povolených 120 – dnes to nejde (kolony, technický stav vozovky – aspoň čo sa týka čr a sr).
;)