Avatar uživatele
loosi

Za jak dlouho a jestli vůbec se dá ujet v autě cca 900km a druhý den zpět v jednom řidiči, 98% je po dálnici??

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3878 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Je to náročné, ale dá se to. Důležité je, jak rychle jedeš. Po dálnici by doba jedné jízdy neměla přesáhnout 10 hodim.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
huxa

arygnoc uvízl v dob komunismu 🙂 V Německu není problém jet po dálnici 150km/h, zde není problém jet kolem 100km/h (průměrně).
Tudíž denně těch 5–10 hodinek, dejme tomu 8 hodin, to bys jel 112km/h, což také zvládneš u nás, pokud nepotkáš kolonu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Nejdelší trasa, kterou jsem jel (solo řidič), měla cca 2100 km za 24 hodin (včetně ´jednání´ a odpočinku) – cca 1800 km byla dálnice, ale v zimě a za mizerného počasí.
Takže – pokud nepotkáš nějakou ´ucpávku´, neměl bys mít vážný problém to ujet.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lamalam

Po D1 v žádném případě.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Plzeň – Ostrava a zpět v jednom dni cca 980 km s hodinovou přestávkou na Rohleně cca 10– 12 hod. Zcela běžně.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
arygnoc

ako kde.

na českej diaľnici požítajte tak priemer 60 m/h, ostátné možno o niečo viac.

premenných je veľa + zastávky na cikpauzu, kafe, cigárko, jedlo.

cca 20 – 30 hod.

určite nie vhodné non-stop, skôr by som povedal že je to na hranici samo/vraždy.

drap:

dá sa všeličo.
podstatné je prežiť to (i pre okolie).

před 3878 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
arygnoc

huxa:

arygnoc neuviazol.
ale ak pôjde po nemeckej diaľnici (a dnes vlastne ktorejkoľvek európskej), tak uviazne v zácpe.

a preto tak klesá priemerná rýchlosť, vedia?

zlatá éra komunizmu, keď som po diaľnici mohol švihať povolených 120 – dnes to nejde (kolony, technický stav vozovky – aspoň čo sa týka čr a sr).

;)

před 3877 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek