…tak aby se reklamovane zbozi-darek mohlo objevit pod stromeckem…? Mate nekdo zkusenost?
dekuji
Možná štěstí, možná náhoda, k dnešnímu dni reklamace vyřízena, dodán náhradní výrobek. Všem, co budou řešit podobný problém, přeji stejnou zkušenost s prodávajícím… a nejen v předvánočním čase…
(i přesto díky za odpovědi…)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3272 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nic je nenutí k tomu, aby tento proces zrychlili.
6Kdo udělil odpovědi palec? annas, Děda Louda, ratava, Luxx, chachar1922, Mc Merkurion
před 3280 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne. V předvánočním chaosu jsou všichni vytížení na 100 % a prostě obchodníci nestíhají.
Pro Drap a jmhad:
Zákon říká, že obchodník musí vyřídit reklamaci bez zbytečného
odkladu a informovat zákazníka o způsobu a termínu vyřízení reklamace ve
lhůtě 3 pracovních dnů od data přijetí reklamace. 30 dní od data
přijetí reklamace má obchodník na to, aby splnil úkol sobě daný ve
lhůtě tří dnů. Takže když rozhodne o výměně zboží, může tak
učinit ihned nebo nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace. Když
rozhodne o opravě zboží, musí tak stihnout do 30 dnů od přijetí
reklamace. Když rozhodne o vrácení kupní ceny, musí tak učinit do
30 dnů od přijetí reklamace.
Toto samozřejmě neplatí, pokud je reklamace uplatňována ve lhůtě 6 měsíců od data prodeje (ze strany zákazníka koupě) zboží, kdy zákazník má právo určit, zda-li si přejem výměnu, opravu nebo odstoupení od kupní smlouvy (tj. vrácení peněz).
Pokud zákazník podepíše reklamační protokol bez přečtení, tak je to prostě hlupák. Vždy si má každý přečíst to, co podepisuje. Obchodník ale nesmí prodloužit lhůtu na opravu zboží, pokud to nevyžadují specifické vlastnosti zboží. Je-li to tedy naprosto běžná věc (mikrovlnka, notebook, hrnec, boty,…), tak je 30 dnů na vyřízení reklamace „svatá“ lhůta (nepřekročitelná). Po překročení této lhůty platí odstoupení od kupní smlouvy a právo zákazníka na vrácení kupní ceny.
Ochodník nemusí informovat zákazníka o vyřízení reklamace. To může udělat již v reklamačním protokolu textem, že reklamace bude vyřízena ve lhůtě 30 dní od data přijetí reklamace. Je potom na zákazníkovi, jak bude naléhat a na obchodníkovi, jak to bude snášet.
0 Nominace Nahlásit |
Ono nezáleží na obchodnících ale na opravářích. A když vezmeme
logiku, tak je potřeba věc z obchodu dopravit k opraváři a zpět. Takže
v předvánoční zvýšené přepravě zásilek bude hranice 30 dnů na
hraně. K tomu bych chtěl dvě zkušenosti
– někteří prodejci napíší do reklamačního protokolu lhůtu
k vyřízení místo 30 dnů dnů 60 i 90. Zákazník nečte, podepíše a
už nic nezmůže.
0 Nominace Nahlásit |
McArthur : to je sice pravda, ale nikde se nic neuvádí a ani ty jsi nic podobného neuvedl, že by v období před Vánocemi se toto mělo zrychlit.