Dobrý den, můj problém je takovýto- 1.8. jsem odesílala cennou zásilku. Adresát nebyl doma, když zásilku doručovali, ale pošťačky mu nehodily lístek do schránky, tudíž o balíčku nevěděl. Dnes mi psal o podací číslo- když jsem ho zadala do Track and Trace, zjistila jsem situaci, kterou popisuju výše. Mimo toho jsem si ale všimla, že i když byl balík podán 1. 8., byl doručován až o týden později- 8.8. Nemám v takovémto případě nárok na vrácení poštovného? Pošta snad má stanovy do kdy by měla balík doručit, ne?…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? iceT, dědapetr, anonym před 4851 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Šla bych s podacím lístek podat reklamaci na poštu. reklamace bera každá pošta, ne pouze ta, kde byl balíček podán.
0 Nominace Nahlásit |
Nejlépe nahlédnout sem.
http://www.ceskaposta.cz/scripts/modules/fg/fulltxt.php
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek