Dobry den,jak ma postupovat prodavac kdyz si zakaznik zakoupi zbozi,nausnice a retizek pri placeni se zepta jestli se da zbozi vymenit kdyby nesedelo,prodavac odpovi zbozi se da vymenit za neco jineho v hodnote jiz zakoupeneho zbozi.druhy den prijde zakaznik zbozi vratit(ze se mu nehodi)a pozaduje vraceni penez.prodavac samozrejme penize vratit nechce jen vymenu zbozi.jak spravne postupovat?dekuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5284 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, obchodníka není povinnost vracet peníze, za již zakoupené zboží, výměnu může nabídnout za nepoškozené, nenošené a nepoužité zboží. Ve stejné hodnotě, nebo vyšší+doplatek.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Miroslavst, anonym
před 5284 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Povinnost na vrácení peněz nemá. Ani se k tomu slovně nepřislíbil (výměna, ne vrácení peněz).
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek