Koupila jsem na internetu vikendovy pobyt v Lednici od hyperslevy.cz , na voucheru bylo napsano, mimo ktere e terminy neplati, ale problem je v tom, ze tam nebylo uvedeno, ze neplati v cervenci a srpnu. Chtela jsem ho reklamovat ale napsali mi, ze informace o tomto byla na strankach, ale nikde jinde ne. Ja jsem si to tam sice precetla, ale bylo to pouze na jedne strace, ktera byla archivovana a zbylo z te slevy jenom to, ze neplati mimo nejake terminy, ale ani jedno z toho nebylo prazdniny. proste bylo to jenom na jedne stranfce na netu, v mailu nic takovyho nemam a na voucheru taky ne. uchtela bych vedet jaka jsou moje prava kdyz na tom voucheru ta informace ze to neplati v cervenci a srpnu, neni uvedena. chci vratit penize, musela jsem do jineho hotelu. oni mi rekli ze to tam bylo, a tudiz penize nevraci. hrozila jsem obch. inspekci, ale neodepsal mi zatim nikdo. co muzu jeste udelat? dekuji.
Zajímavá 0 před 4504 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V potvrzení na email by měly být veškeré nutné informace, pokud nejsou, pohroz stížností na ČOI :)
0
před 4503 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek