Když se občas objeví nějaká technická chyba v systému, někteří okamžitě reagují: proč, jak to, to snad není možné, já se oběsím…, ale pokud stránky fungují jak mají, nikdo nenapíše: technici, dobrá práce a díky vám to šlape!
Zajímalo by mne, jak by se zachovali poslední dva uživatelé, kdyby jim nebyl vyplacen důchod, mzda, neodešly peníze z banky, lékař nemohl použít přístroj a to jen z důvodu, že se stala nějaká chyba v systému. Určitě by zažalovali poskytovatele IT služeb až u Mezinárodního soudního dvoru v Haagu!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, hanny 2, ivzez, bolak, redy, briketka10, gecco před 3406 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Klasika – dokud to funguje, jde o ´přirozený stav´ – zatímco za
problém vždycky ´někdo může´…
___
Víš, kolikrát mne tohle potkalo v práci, když jsem dělal IT admina?? –
když všechno funguje, admina nepotřebujeme. A když to nefunguje, může za
to admin…
😉
Vždycky jsem nadřízeným vysvětloval (obvykle marně), že nejlepší je ten
admin, který sedí na stole a houpe nohama – protože je vše OK…
😉
0 Nominace Nahlásit |
A proč psát-dneska to funguje, to sme rád, jak to šlape. Koho to zajímá,t o je přeci v pořádku. Já osobně byla ráda, že se o tom tady psalo, ušetřila sem čas kámoše, kterýho sem chtěla volat 😉
barbakan, to ne ,do Haagu ne 🙂
Neříkej, že kdyby ti důchod přišel o tři dny, později, že by ses ocitl
v existenční nouzi.
V nemocnici mají náhradní zdroje a i kdyby, tak pacienta odvezou do
jiné nemocnice.Je lidské bejt nas…j, když něco, co má fungovat,
nefunguje.
Taky neposíláš děkovný dopis, když v zimě, než vyjedeš máš
vypluhovanou silnici. Jsou věci, které bereme za samozřejmost. A je jasný,
že nás vytáčej věci, které nefungujou.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Co je na tom zvláštního? Je to služba jako každá jiná, taky mě říkal kamarád že lidi mu píšou do obchodu jenom negativní recenze, že obsloužil 100.000 zákazníků, z toho bylo 5 stížností a na heurece má hodnocení 20% (1 pozitivní recenzi a 4 negativní), ale to je snad normální ne? Když si půjdu do obchodu koupit japko, kousnu do něj a bude dobrý, tak taky nebudu radostí jásat jako blázen „jé, to japko není plesnivý, to je supéér…“ a nepudu to hned napsat do recenze. To je přece samozřejmost..
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Děda Louda
před 3406 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je potřeba to napsat.Co když technici ani nevědí, že je někde
nějaká závada?
Dám příklad.
Před mým barákem svítí stožár veřejného osvětletní.Asi před rokem
dva dny nesvítila žárovka a nic se nedělo.Tak jsem šel na Technické
služby, proč se o to nestarají.Vedoucí mi odpověděl:„Ale nám to nikdo
nenahlásil.“
A také po mém nahlášení do večera to bylo opravené.
Takže toto může být zrovna tak.
Pokud někdo nenahlásí závadu (či nějak na ni neupozorní) tak jak má
správce vědět, že je závada?
0 Nominace Nahlásit |
Co tu melete o zimě a o „japkach“ ? Já se ptal na něco jiného!
pro gecco
A jak vidím, ten tvůj přístup lze (šlo) aplikovat teď (i za
komunistů).Zámečník (udržbář, elektrikář) může sedět s nohama na
stole, protože všechno funguje jak má.Za komunistů to šlo, dneska pan
podnikatel se rozčiluje, že ten údržbář (zámečník a pod.)nic nedělá a
že místo sedění může v létě zametat dvůr (kosit trávu na přilehém
dvoře), v zimě vyhazovat sníh a starat se o údržbu sjízdnosti dvora.
Jak vidím, Tebe tohleto jako IT nepotkalo.Tak to jsi měl nebo mášZLATÉ
podnikate.
A zde je opět vidět rozdíl k přístupu profesí.IT NIC nedělá,
údržbáři se nezastaví i když to nemají třeba v popisu práce.
A ten IT je lépe placený než ten údržbář, který se stará o to, aby
všechny stroje běžely, čímž vlastně podnikateli zajišťuje hladký
výdělek (nejsou prostoje na mašinách apod.).
Drap | 8230 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |