TV Nova dostala pokutu za použití skryté reklamy. Víte co je skrytá
reklama a jaký je machanismus působení na člověka.
Doplňuji:
Tak pravdu má kerberus !!!
Skrytá reklama je vysílána tak, že ji člověk nepostřehne ale mozek ano.
Z 24 snímků za sekundu jsou třeba dva snímky reklama.Sice se mně tomu moc
nechce věřit, ale je dokázáno že to mozek registruje..
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, vagra, rynek878, PostApMan před 5213 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
nebo-li podprahové vnímání. Znamená to,že na Vás působí reklamou,která je upravena tak,aby jste ji neviděl,ale pouze ji vnímal. Je to nevědomé vnímání,nějaké informace, je to dost složité to fundovaně vysvětlit.
0 Nominace Nahlásit |
Novu moc nesleduji, i když čtu o pokutách, které dostává.
Např. odkaz na určitého výrobce – skrytá reklama. Někdy se objeví
v tisku článek o kvalitě jídla v různých restauracích. Pokud autor
vyjádří svůj názor bez dalších informací (tedy bez telefonního čisla,
místa apod.) nejde podle mne o skrytou reklamu. Jindy může poskytovat
službu svému příteli, takže píše něco jiného než pravdu. Lze poznat
z formulace informace. To bych považovala za skrytou reklamu.
Snažím se, abych se reklamou nenechala moc ovlivnit.
0 Nominace Nahlásit |
skrytá reklama: například, když v nějakém filmu nebo pořadu pijí Coca Colu nebo Mattoni a nápis nápoje je natočen tak, abychom ho viděli.
0 Nominace Nahlásit |
Skrytá reklama je dost obecný pojem, alep ochopil jsem že má „Mosoj“ na mysli podprahovou reklamu, tzv. tu co viditelně nevidíme, ale vnímáme ji (viz.„Kerberus“).
nejedná se o žádná loga apod., to je jednoduše nevyžádaná reklama.
Podprahová reklama-přímo „Podprahový signál“, je podle nejnovějších studií budoucnost reklamy, jde o to že Vám ve filmu několikrát za sebou problikne slovo „napí se“ nebo „zívni“ a vy to nevědomky, neplánovaně uděláte (vzpomenete si že máte žízeň apod.) Podobné testy dělali v pořadu „Šílená věda“ na TV Cool.
Více na :
http://cs.wikipedia.org/wiki/Podprahov%C3%BD_sign%C3%A1l
Zdroj: cs.wikipedia.org/wiki/Podprahov%C3%BD_sign%C3%A1l
0 Nominace Nahlásit |
Pokud v pořadu který nemá s reklamou nic společného se okrajově ale
zřetelně objeví výrobek s logem výrobce nebo samotné logo nějaké firmy.
Pokud je to provedeno náhodně, například reportér stojí na ulici a za ním
je řada reklamních ploch, nebo výlohy plně reklam, potom je to smůla ale
vše se dá napravit rozostřením těchto reklam a značek v reportáži,
pokud se něco opomene potom jsou za to pokuty. Něco jiného je pokud je to
domluvený reklamní tah od výrobce, a vše je narafičeno tak jako náhoda.
Pokud praskne tohle, tak to potom teprve padají pokuty.
Doplňuji:
Podprahové vnímání ale není jen skrytá reklama, je to jeden ze způsobů
ovlivňování lidí, jakýsi druh manipulace, ale nevěřím že by se právě
tento způsob ovlivňování u nás používal. Je totiž přísně zakázaný
a jako trest by nebyla jen pokuta.
Upravil/a: Tata
0 Nominace Nahlásit |