Já konkrétně v těchto skupinách. Zde jsou:
Jak je to u vás?
Zajímavá 0 před 1076 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to neobjektivní, protože třeba zde na webu každý viděl, jakými hovadinami jsi se tam dobodoval. O nějaké kvalitě se nedá mluvit. Takže se potvrdilo, že kvantita ještě neznamená kvalitu. A jedno české přísloví říká, že „samochvála smrdí“.
Upravil/a: elkon
0 Nominace Nahlásit |
Jsem patrně nejmladší a nejschopnější důchodce v penziónu plném důchodců. Těm ostatním s Alzeimerem všechno opravím, vč. vypadlého káblíku z TV a připomínám jim, jak se ovládá mobil.
0 Nominace Nahlásit |
Rokio, když se ti dušička potěší, tak si to klidně mysli. To nejsou nějaké extra výkony, jako výstup na Mount Everest. Ta hra také ne, o odpovědích, to je za výdrž. Nikdo nikoho nezná a nevím, jak vypadá. A ta škola? Jaký jsi dělal sport,? To neuvádíš. A navíc vše je relativní. Kdysi jsem byl rád, že jsem chytal v brance ve fotbalu a porazili vedlejší třídu, pak že jsem byl pár roků v CSAV, a dnes, že si mohu hrát s vnoučaty.
0 Nominace Nahlásit |
1.základní škola – nic moc spíše trápení-
2.Střední škola – Hodně jsem se zajímal o biologii byl jsem v ní
dobrý. A paní učitelka říkala ostatním ať si v oblasti biologie ze mě
vezmou příklad.
3.Zahradnická školka – Byl jsem nejlepší v pletí záhonů.
0 Nominace Nahlásit |
Z tvého popisu jsem nepochopil, v kterém bodě jsi měl vysoké postavení. Myslí, že většina soudných spolužáků tě měla a má za postiženého. Celé to jsou pouhé bláboly
0
před 1076 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap: Na základce jsem měl na vysvêdčení samé jedničky, nebo alespoň vyznamenání. V 9. třídě jsem byl druhý v běhu do kopce Karolínka cup, druhý v páce a měl jsem velmi dobré výsledky ve výkonostních soutěžích (kliky, sedy lehy apod.). I když jsem byl na ZŠ postižený (a pořád jsem), tak minimálně školním průměrem jsem překonal normální žáky.
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2632 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1346 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1062 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |