Většina vozidel se vyrábí z hlubokotažného plechu o sle 0,6–0,8mm
Alesh 2–3mm to už jde o lehký pancíř :)
Doplňuji:
klubru to prohýbání není dané sílou plechu, ale výstuhama a taky tvarem.
Pokud je do rádiusu a dobže umístěné výstuhy oc se neprohne.
U rovnějších ploch musí být výstuhy více profilované, jinak se
karoserie prohýbá.
1 milimetrový plech používali tak na staré Volhy a „ameriky“. Na Oply
tak ve 30 letech.
Na dnešní auta by při silném plechu musel mít každý druhý řidičák C
protože by se vozidlo ani nevešlo do 3.500t
Upravil/a: Ar
0 Nominace Nahlásit |
2–3 mm, spokojen? 😉
Doplňuji:
Nikdy nevíš, kdy se ti to bude hodit! 🙂
Upravil/a: Alesh
0 Nominace Nahlásit |
Každá automobilka to má jinak, jde to poznat při leštění jak se který
plech prohýbá, hlavně na střeše.
Kia – 0,65 – 0,75mm
Opel – 0,75 – 1mm
Doplňuji:
Ty se vlastně ptáš na hodnotu a ne ta tloušťku, takže hodnoty jsou
v desetinách milimetru.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
řekl bych do milimetru.Záleží jestli to je samonosný nebo to má rám.
Ale třeba já mám vozidla co mají i 4cm.
0 Nominace Nahlásit |