Nejde o oxidaci, ale o tvorbu soli – síranu olovnatého. Z baterie někde unikají výpary elektrolytu.
4Kdo udělil odpovědi palec? Hlada, paul1, zjentek, aliendrone
před 1524 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Může to být špatný dotek kontaktu baterie s objímkou. Je potřeba to očistit. Někdo to máže vazelínou.
Upravil/a: Vinpe
3Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, zjentek, paul1
před 1524 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kontakt je třeba oškrábat až na holý kov – je to taková slupka. Potom na to tu vazelínu, ta by měla pomoct.
3Kdo udělil odpovědi palec? zjentek, Kepler, aliendrone
před 1524 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslíš klasický PB akumulátor? Jé, to byla SKVĚLÁ věc!! To co píše Kepler se vztahuje na nejklasičnější PB aku (které byly „otevřené“, po odšroubování zátky se mohly dolévat destilkou na správnou výšku hladiny elektrolytu), ty už dnes jsou na ústupu/nejsou moc používány. Užívají se uzavřené bezúdržbové (plyny vznikající při provozu baterky se rekombinují). Nadměrné vypařování elektrolytu způsobovalo přebíjení (obvykle chyba v regulaci altíku).
Dále:
Buď rád za klasiku, možná se ti to jeví jako pakárna, ale počkej, až budeš provozovat auto s baterií AGM (NĚKOLIKRÁT dražší)! Ta nevydrží déle než tři roky, zatímco obyč. akumulátor při správné péči vydržel klidně 10 let. Z dotací žijící ekogreenšmejdi jásají, ale té přírody je mi snad až trochu líto. :(
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek