Délka reklamy v TV už JE regulovaná: pořád lze přerušit nejdříve po 30 minutách a čas vyhrazený reklamě a teleshoppingovým šotům v televizním vysílání nesmí přesáhnout v průběhu 1 vysílací hodiny 12 minut.
Pokud si myslíte, že by ty parametry měly být jiné, navrhněte svému poslanci změnu zákona č. 231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání
Zdroj: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-231#p49
0 Nominace Nahlásit |
Je mi to jedno, televizi nesleduju. Filmy sleduju bez reklam, nejsem blázen abych si to prokládal reklamama.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, df
před 973 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě omezit, Pepík pětadvacítka nám tu cituje zákon, ale realita je úplně jiná. Čas „přestávky“ se natáhne mimo reklamu o sponzory, upoutávky na další pořady, další sponzory, reklamu na svůj další internetový kanál, tím se hodinla rozmělní a může se zachvíli začít s přerušením programu znovu. Pokud byl toto účel zákona, tak to opravdu moc nevyřešilo.
0 Nominace Nahlásit |
U různých pořadů je to různé. Když např. někdy stáhnu film. Tak potom vystřihuji reklamy. A v programu, který používám vidím přesně jejich délku a počet. Někdy se stane že je jich třeba pět a délka se pohybuje mezi osmi a deseti minutami. Ze začátku filmu jsou častější, ke konci bývají dál od sebe. Při přímém sledování filmu, je to samozřejmě otrava. Zajímavá je ale ta strategie. Sponzor zaplatí nemalé peníze za reklamu, kterou ale skoro nikdo nesleduje. Takže televize z toho žije, ale divák je otrávenej. Zajímavé, že.
Upravil/a: elkon
0 Nominace Nahlásit |
Dĺžka bloku reklám a čas vysielania je presne stanovený. V žiadnom
prípade nejde o polhodinu. Ako to riešiť?
Je to jednoduché, obchod je obchod, platí to aj pre televízie. Peniaze
potrebujú na chod televízie, mzdy a obnovovanie technológie zariadení. Ak si
nezarobia, alebo nedostanú dostatočný fond od štátu, sponzorov, nebudú
môcť fungovať.
Uvítali by ste radšej, aby ste každej televízii, ktorú pozeráte platili
poplatky za divácke práva, alebo mať film prerušovaný oddychovým časom
počas reklám (na varenie kávy, WC, prípadne inú činnosť) a zaplatíte len
poplatok distribučnej spoločnosti (káblovka, satelit)?
0
před 972 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je v tom nějaké pravidlo? Kolik filmu a kdy pustit reklamu a jak má trvat dlouho? V práci si po určité době mohu vybrat přestávku, ale není vždy stejné, tím myslím, že není stejný časový průběh – film a reklama, pokud bychom sledovali jen jeden kanál nějakou dobu. A když se ráno opakuje film, tak jsou reklamy dávány taky stejně jako večer, nebo je to jinak? A mají to tak všechny stanice nebo jen některé\?
0
před 972 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
😉 To určitěn ne, vysílání se kvůli reklamě měří na vteřiny, začnou přesně po půlhodině, to mi věřte. pokud máte pochybnost, napište stížnost a pak sem dejte, co vám odpoví: https://www.rrtv.cz/cz/static/rada-on-line/dotazy-a-stiznosti/index.htm
Pepa25: Rád děláš z lidí blce? Chceš říct, že si vymýšlím? Když začne pořád 20:43 hod a reklamu dají 20:52 hod, tomu říkáš půl hodina?