Kolik je asi potřeba peněz k vyplacení programátora, když má dokončit 2D skoro hotovou střílečku (hru), kterou on od základu nevybudoval? Potřebuji hru jen doladit a dokončit. Veškerá grafika a podstata hry je hotová, jen to má veliké bugy a nedodělky.
Hru tvořil někdo jiný, grafiku jsem dělal já (a je hotová), ale hra není ještě úplně hratelná a mise nejsou na sebe úplně napojené a dodělané. Kolik je asi potřeba vyplatit peněz?
Zajímavá 0 před 2574 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Těžko odhadnout. Nový programátor bude (podle složitosti kódu) potřebovat alespoň den (8h) na pochopení kódu. Určitě bude muset předchozí kód optimalizovat (každý programátor má jiný styl psaní), klidně týden i víc (40h). Další věc je pak udělání tvých požadavků, bugy můžou být triviální na opravu, ale i složité, to se neví. Opět týden až dva (40 – 80h).
Celkem je to tedy 88 – 128h práce (předběžně). Jako programátor mám cca 200,– čistého za hodinu. V přepočtu na odpracované době bych si tedy účtoval 17 000 – 25 000,–.
Samozřejmě být tebou, tak bych si sepsal smlouvu na jednorázovou odměnu za odvedenou práci podle odpracovaného času s průběžnou kontrolou práce.
Pokud by se toho chytl nějaký student, nadšenec nebo tvůj budoucí partner v odvětví her, tak bys to měl o dost levněji nebo zadarmo. Všechno je relativní, protože neuvádíš, v čem je hra dělaná, jaký je programovací jazyk, co má být obsahem práce programátora (jasné definice) atd. Musíš ale počítat s tím, že nezkušený a levný programátor ti tam může nasekat (a naseká) víc škody než užitku.
0 Nominace Nahlásit |
»Veškerá grafika a podstata hry je hotová, jen to má veliké bugy a nedodělky.«
Pochybuji, že najdete programátora, který by byl ochoten dodělat
jenom to nejhorší, co je v programování možné.
Podle mne si bude chtít program optimalizovat podle sebe.
Pokud by opravdu někdo přistoupil na návrh udělat jenom to
nejhorší,
mohlo by to být i o dost dražší, než uvádí Muffz.
0
před 2574 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
správně to popsal ivzez. A jako vývojář to jen podepisuji s dodatkem
Co uživateli připadá jako téměř dokončená práce s velkými bugy, může být od základu špatný neudržitelně zbastlený, nepřehledný, netestovatelný kód jehož oprava se může fakticky rovnat úplnému přepisu od samotného počátku. Je tedy těžké náročnost bez posouzení konkrétního kódu odhadnout … protože se mi pod ruku bohužel dostala i řada opravdu neuvěřitelně špatně napsaných projektů, tak trochu skepticky tuším, že by to snadno mohl být i tento případ.
Zkuste zveřejnit kód, nebo jeho část ať můžeme závažnost těch „velikých bugů“ posoudit a tím lépe odhadnout časovou náročnost oprav eventuálně úplného přepisu, podle toho co se ukáže schůdnější.
V opačném případě nečekejte, že vám někdo nabídne výhodnou cenu, každý programátor s hrůzou v očích a vzpomínkou na ten nejhorší, kód který kdy musel dávat do pořádku Vám k ceně přisadí slušnou rezervu, protože bude počítat s nejhorším 🙂
Upravil/a: anonym
0
před 2573 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek