Avatar uživatele
michalds

Také vám není sympatické, když na poště u přepážky vám ženská nabízí pojištění a další produkty … více v odkazu?

…které by evidentně neměly spadat do portfolia České pošty?

Česká pošta by měla plnit primární úlohu poštovních služeb a nemít vedlejší výděláky.

dodatek: Jen se obávám, aby zisky z těch nabídek neshrábli top manažeři, jak je to zvykem.

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, marci1, Kepler před 2447 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ahold

Taky mi to není sympatické. Ale je mi líto těch zaměstnanců, kteří to dělat musejí. Prostě je to nařízení a za neplnění jsou postihy. A nejhorší je, že si to ještě schytají od zákazníků. Naštěstí téměř služby České pošty nevyužívám. Všechno se dá zařídit jinak.
A když si někdo sjednává na poště to co zmiňuje Arne1, tak je trouba a hazardér. banka

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Nevadí mi to. Zdvořile odmítnu. Je to pro mne podstatně přijatelnější než trojnásobně zvýšit poštovné.
I zaměstnanci pošty jsou na podobné věci školeni. Vzhledem k tomu, že toto je jen malá část toho co musí znát, může se jejich postup zdát neprofesionální. Je to potřeba brát tak, že oni si to nevymysleli a je to jejich práce.

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Vlezlé pojišťováky ani ČP nemám rád, ale na druhé straně to poště nemůžu mít za zlé. Není to jen problém u nás. Od té doby, co se rozšířil interfernet, objem listovních zásilek prudce klesl, tak hledají další zdroje příjmů. Smysluplnější by byly jiné služby, např. nákupy pro staré lidi, venčení psů, úklidové služby, nebo (jak to mají ve Francii) sekání trávníků. Když se budu chtít pojistit, půjdu k odborníkům a ne k amatérům. A ze všeho nejlepší by bylo zkvalinění jejich služeb. Zatím jenom neustále zdražují a nic za to nedostáváme.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Spíše bych řekla, že je mi těch lidí u přepážek (máme tu i muže) líto. Musí nabízet i tyto služby, dokonce nabízí časopisy nebo losy a jsou za to odměňováni. Na poštu chodím zřídka, ale když tam jsem, tak si nějaký ten los koupím. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Slovo sympatické zde vůbec není na místě,
mne to pěkně …

Většinou říkám hned na začátku, že chci jen to, proč
jsem přišla a že si nepřeju žádné nabídky ničeho dalšího.
Většinou to zaměstnankyně pošty akceptují.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Arne1

Dost mi to vadí. Normální pojišťovací zprostředkovatelé musí mít školení, zkoušky a registraci u ČNB. Obávám se, že pošťáci to nabízejí krajně neodborně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek

U nás, na nejpomalejší poště v okrese, nemají čas něco nabízet 😁

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Malvína

Na poštu chodím naštěstí zřídka a když už, paní pošťačky mi nic nenabízely. Je ale pravdou, že jsem již byla svědkem pár diskuzí na toto téma a jediné, co bych k tomu řekla? Nedá se nic dělat, člověk by jim to neměl mít za zlé, ony(i) také musí poslouchat své nadřízené, jako každý jiný zaměstnanec, řídit se zákony apod. Nepříjemné to být může, ale vsadím se, že jim je to protivnější o dost víc.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ahold

Omylem jsem napsala Drap. Měl to být Arne1. Omlouvám se.

před 2447 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
annas

Snad nevadí, opravila jsem profily.

Pokud ano, napište, vrátím zpět.

před 2446 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
michalds

Odpověď se dá ještě upravit.

před 2447 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ahold

Už ne. Jeden pokus jsem už měla. Doplnila jsem jím odpověď a v tom doplnění jsem chybovala.

před 2447 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání