…které by evidentně neměly spadat do portfolia České pošty?
Česká pošta by měla plnit primární úlohu poštovních služeb a nemít vedlejší výděláky.
dodatek: Jen se obávám, aby zisky z těch nabídek neshrábli top manažeři, jak je to zvykem.
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, marci1, Kepler před 2447 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Taky mi to není sympatické. Ale je mi líto těch zaměstnanců, kteří to
dělat musejí. Prostě je to nařízení a za neplnění jsou postihy.
A nejhorší je, že si to ještě schytají od zákazníků. Naštěstí
téměř služby České pošty nevyužívám. Všechno se dá zařídit
jinak.
A když si někdo sjednává na poště to co zmiňuje Arne1, tak je trouba a
hazardér. banka
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Nevadí mi to. Zdvořile odmítnu. Je to pro mne podstatně přijatelnější
než trojnásobně zvýšit poštovné.
I zaměstnanci pošty jsou na podobné věci školeni. Vzhledem k tomu, že
toto je jen malá část toho co musí znát, může se jejich postup zdát
neprofesionální. Je to potřeba brát tak, že oni si to nevymysleli a je to
jejich práce.
Upravil/a: Drap
0 Nominace Nahlásit |
Vlezlé pojišťováky ani ČP nemám rád, ale na druhé straně to poště nemůžu mít za zlé. Není to jen problém u nás. Od té doby, co se rozšířil interfernet, objem listovních zásilek prudce klesl, tak hledají další zdroje příjmů. Smysluplnější by byly jiné služby, např. nákupy pro staré lidi, venčení psů, úklidové služby, nebo (jak to mají ve Francii) sekání trávníků. Když se budu chtít pojistit, půjdu k odborníkům a ne k amatérům. A ze všeho nejlepší by bylo zkvalinění jejich služeb. Zatím jenom neustále zdražují a nic za to nedostáváme.
4Kdo udělil odpovědi palec? michalds, annas, aliendrone, marci1
před 2447 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Spíše bych řekla, že je mi těch lidí u přepážek (máme tu i muže) líto. Musí nabízet i tyto služby, dokonce nabízí časopisy nebo losy a jsou za to odměňováni. Na poštu chodím zřídka, ale když tam jsem, tak si nějaký ten los koupím. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Slovo sympatické zde vůbec není na místě,
mne to pěkně …
Většinou říkám hned na začátku, že chci jen to, proč
jsem přišla a že si nepřeju žádné nabídky ničeho dalšího.
Většinou to zaměstnankyně pošty akceptují.
0 Nominace Nahlásit |
Dost mi to vadí. Normální pojišťovací zprostředkovatelé musí mít školení, zkoušky a registraci u ČNB. Obávám se, že pošťáci to nabízejí krajně neodborně.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, michalds, aliendrone
před 2447 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U nás, na nejpomalejší poště v okrese, nemají čas něco nabízet 😁
2Kdo udělil odpovědi palec? michalds, aliendrone
před 2447 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na poštu chodím naštěstí zřídka a když už, paní pošťačky mi nic nenabízely. Je ale pravdou, že jsem již byla svědkem pár diskuzí na toto téma a jediné, co bych k tomu řekla? Nedá se nic dělat, člověk by jim to neměl mít za zlé, ony(i) také musí poslouchat své nadřízené, jako každý jiný zaměstnanec, řídit se zákony apod. Nepříjemné to být může, ale vsadím se, že jim je to protivnější o dost víc.
0 Nominace Nahlásit |