a na restauraci napis : Restaurace uzavrena .
Sli tedy jinam . On si vse pak bude resit sam .. , jen me ted vrta v hlave ,
jestli mu nekdo ty penize vrati. Nevite ? Diky. -iv-
Doplňuji:
Hanulko , mel rezervaci. Tyden. Na tel. z objednani volal .. , vyzvanel, ale
nikdo nereagoval. ☹
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 9Pro koho je otázka zajímavá? kapka, iceT, Kerberus, hanulka11, hanny 2, fcoop, anonym, anonym, brokol před 4751 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
I na slevomat se může vloudit chybička ve formě podvodu. Před nedávnem bylo v pořadu Primi "Ano šéfe " něco podobného. Zavřeno sice nebylo, ale stejně se nenajedli. Bylo to z Brna
0 Nominace Nahlásit |
Hanulko, Slevomat je jen prostředník bez právní odpovědnosti, kterou
nese zadavatel (podobně jako u inzerce). Jedině by mohli nepovinně v zájmu
dobrého obchodního jména poskytnout kontakt na objednatele.
V praxi to funguje tak, že většinu slev nenabízejí prosperující podniky,
které akční reklamu a marketingové motivace převážně nemají
zapotřebí. Ostatní nabízející se tím snaží oživit obvykle klesající
zájem nebo i dlouhodobější dopady ekonomické krize. Vedlejším efektem
slev je i to (dle osobního přiznání některých provozovatelů), že ne
všechny poukazy klienti využijí, takže i za snížené ceny získají
určitý finanční profit.
Osobně bych si na registru živnostenského podnikání našel právní
subjekt, v případě konkurzu i správce konkurzní podstaty a v zákonné
lhůtě uplatnil průkazně svou pohledávku. Případně i CEDR (centrální
evidence dlužníků). Doplňkově se lze obrátit i na Sdružení na ochranu
spotřebitelů, případně spádovou ČOI. Trestní oznámení je bezzubé,
protože efektivita a lhůty policie jsou liché.
Kupón sice mívá delší časovou platnost, ale pokud byl podmíněn
konkrétní rezervací a telefon nebrali, budou se důvodně bránit, že pro
konzumaci nebyly splněny deklarované podmínky. Nicméně na vrácení
nevyužité částky nárok zůstává, jen hrozí zdlouhavost a možné soudní
průtahy.
P.S. Mám přístupy do některých databází, pošleš-li odkaz, mohl bych se
pokusit intervenovat mimoprotokolárně, případně ověřit, zda zde nebyly
naplněny podmínky úmyslného podvodu.
0 Nominace Nahlásit |
přeci si musel udělat dopředu rezervačku , my taky tak chodíme ..to si
myslím, že není možné
Doplňuji:
safra tak to je zapeklitá situace tak bych zkusila na ten slevomat zavolat
třeba si stěžoval už také někdo a mohla by se to vyřešit přes ně
Upravil/a: hanulka11
0 Nominace Nahlásit |
Já mám zkušenost s tím, že kupon koupený pro určitou „věc“ – jídlo, je platný třeba měsíc.. takže bude ještě možnost ho využít.. Dle mého je nejlepší si zavolat a domluvit rezervaci
0 Nominace Nahlásit |
Koukám, že lidé už na podvodné půjčky kde se platí dopředu přestali reagovat, tak to podvodníci začaly dělat jinak, a to prodávat neplatné kupony apod. a jestli to koupilo dost lidí, tak si asi slušně vydělali.. Lidská vynalézavost je ohromující..
0 Nominace Nahlásit |
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, anonym
před 4751 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tuto situaci řeší přímo Slevomat. Syn se na něj musí obrátit a
slevomat mu vrátí peníze. Slevomat se potom soudí s podvodníkem, příp.
si to řeší v insolvenčním řízení.
V tzv. FAQ mají toto:
„Co když poskytovatel mé slevy zkrachuje?
V takovém případě vám samozřejmě vrátíme peníze.“
Je potřeba kontaktovat Slevomat, třeba emailem.
Má známá měla voucher do restaurace, tu zavřeli a Slevomat ji bez okolků
peníze vrátil.
Zdroj: http://www.slevomat.cz/faq
0
před 4748 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek