Ne z chyby terminalu ani z nedostatku hotovosti ci prekroceni limitu. Ze by to neslo jen tak. Me se to teda nastesti nestalo a i kdyz kartou platim uz leta, vzdy kdyz nemam hotovost jsem nervoozni, ze terminal napise zamitnuto a nebudu mit jak zaplatit. Proste tomu neveri a nejradsi platim hotove.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? samicek333, kapka, briketka10 před 3187 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Uz jsem chtěla napsat, že se mi to nestalo, ale vzpomněla jsem si, že jednou pred několika roky ano. Jen tak to nebylo tedy ani v tomto případe. Chyba byla nějak na straně poskytovatele karty. Vim, ze jsem tam volala a vysvětlilo se to. V tom obchodě jsem musela zaplatit hotově. Neco u sebe většinou mám. Ono to bylo papírnictví, takže to nebyla nějak vysoka částka naštěstí. Jen je nepříjemné vysvětlovat, že není chyba u mě, když jsem tou kartou ještě pred chvili platila a jsem si jista, ze tam peníze jsou.
Takže stat se to může. Ale je to tak vzácný případ, že bych se kvůli
tomu k hotovym platbám určitě nevrátila.
Ted uz mam kreditní karty dvě a jednu z banky debetní, takže je snad
vylouceno, aby nefungovala ani jedna.
Ne, nevrátila bych se rozhodne k platbám hotovostí. :)
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, Dochy, sesednizkola
před 3186 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano stalo.
A obecně se to stává docela často, zvlášť když se pohybujete
v cizině.
Může se stát, že daný terminál nepodporuje zrovna váš typ karty. Také
se může stát, že daný terminál nepodporuje nějakou funkčnost.
Já narazil v UK, naštěstí jsem byl varován a měl ještě další karty.
A bacha, terminál mě u druhé karty nutil použít podpis. U té karty jsem
to rozhodně nečekal, v životě jsem s ní jinou než pinovou transakci
nedělal a ani jsem s tím nepočítal… Mno a neměl jsem ji podepsanou (má
blbost, dávejte si na to také bacha)
Pro cesty v zahraničí vřele doporučuju mít alespoň 2–3 karty různých typů (debet/kredit, visa/MC, různé bankovní instituce)
3Kdo udělil odpovědi palec? kapka, annas, sesednizkola
před 3186 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… ano,stalo,a jak píše kapka,bylo mi prd platný,že nemám jen jednu kartu,jelikož se při placení ozvalo z rozhlasu: „omlouváme se,nelze z technických důvodů platit kartou“ > a to už jsem měl vše namarkováno …
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, sesednizkola
před 3186 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Několikrát, když se hrnou lidi a překáži, tak
nestihnu přitisknout kartu
Mám na mysli ovšem kartu v MHD Pardubice.
A Ty asi bankovní, že.
To se mi stalo jen jednou, když přestaly „fachčit“
v Globusu i u pokladen ☹
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
Dochy, my zas byly s dcerou v UK v šoku, když se tam dalo kreditkou, která u nas ani není bezkontaktní (vždy musím zadavat PIN), platit bez zadavani PINu. Fakt jsme nechápaly a celkem jsem se bála, aby mi ji nikdo zrovna tam neukradl.
Jednou zas nesla pouzit, ale problem to nebyl, dali mi neco podepsat a vse
bylo ok. Normálně jsme nakoupily. To bude asi ten váš případ, ne?
Ze bych nemohla v cizině kartou zaplatit se mi naštěstí nestalo. :)
Nebyl to můj případ. U mně kartou platit šlo, ale terminál jako ověření vyžadoval podpis. Podobně jako to kdysi většinou fungovalo u karet s mag. proužkem… na účtence z terminálu se vytiskne podpisové pole, vy se podepíšete, prodavač zkontroluje zda sedí podpis na účtence s podpisem na kartě… Zajímavé bylo, že jsem byl u samoobslužné pokladny v supermarketu, takže se rozblikal majáček na pokladně a přiběhl černoch co tam měl dozor aby ten podpis ověřil. Naštěstí měl pochopení 😉
Aha. U mě to bylo taky na samoobslužné pokladně. A podpisovala jsem
neco o kus dal, ne primo u te pokladny. Ja vůbec nevěděla, co se děje.
Anglicky neumím, aby mi to vysvětlili. Jen z gest jsem chapala, co mam
dělat.
Zajímavé je, ze to byla karta dokonce toho obchodu. Bylo to v UKv Tescu a
karta byla Tesco.
A jak už jsem psala, jinde zas nechtěli ten PIN, přestože není
bezkontaktní. Několikrát jsem s ni platila bez PINu. Holt v cizině je
všechno jinak. A proto tam jezdíme. Za zážitky. :))
Mc Mercurion, to je ale chyba obchodu. A v otázce je primo napsano, ze se
nemělo jednat o chybu terminalu.
Jak to ten obchod vyřešil, když byla chyba na jeho straně?
„Ne z chyby terminalu ani z nedostatku hotovosti ci prekroceni limitu…“ > byla to chyba na straně obchodu, něco jim kleklo s elektrikou > řekli,jestli můžem zaplatit hotově,a že za rohem je bankomat,jestli ten nákup chceme … no,a pak si to šli vyskládat zpátky do regálů,jelikož jsem nemínil cestovat k bankomatu, na kartu jsem měl procenta zpět a bankomat byl jiný banky …