Ne, to se mi ještě nestalo, ačkoliv nákup na e-shopu provádím často a několik let. Někdy se podaří koupit rozbalené ale nepoužité zboží, případně s kosmetickou vadou s výraznou slevou (i 50%) a s plnou zárukou. Vždy je to ale takto prezentováno.
3Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, marci1, aliendrone
před 1938 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano bohužel stalo, v takovém případě doporučuji eshop nahlásit na heuréce aby mu negativním hodnocením ubyl počet hvězdiček a nenapálili se další. Některé méně seriozní eshopy se tak snaží beze ztráty prodat vystavované zboží nebo zboží které jim někdo jiný vrátil bez udání důvodu do 14 dnů po zakoupení.
Ty serióznější pak automaticky do své nabídky přidávají zlevněnou variantu zboží s dodatkem, že bylo vráceno či vystavováno aby mohl klient posoudit, zda mu sleva stojí za trochu toho prachu a rozbitou krabici.
Upravil/a: anonym
2Kdo udělil odpovědi palec? marci1, aliendrone
před 1937 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nestalo.
Použité zboží bych nejspíš vrátila. Nebo bych – pokud by
nebylo k dostání jinde – požadovala přiměřenou slevu.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1938 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, ale jednou na Alze jsem omylem fofrem odklikal „rozbalené zboží“ a následně, když jsem začal vřískat „co to dpc má znamenat“, jsem byl konfrontován s cenou (skutečně jsem koupil laciněji, než byla cena nového zboží), tož mi sklaplo. :)
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek