viz příloha.
Nesouhlasím se vším. Podle mě – Volkswagen je spíše masové auto s průměrnou kvalitou, takže bych ho přiřadil do mass market oems. Naopak Toyotu bych dal do semi premium. Hondu možná taky, protože je málo poruchová. Peugeot je naopak více poruchový.
Zajímavá 0 před 66 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Takové tabulky nemají žádný smysl, vždy jde o subjektivní
názor. Nic to neřeší.
Je to také otázka vkusu a kupní síly.
0 Nominace Nahlásit |
Nevim, na kolik vsechny ty znacky znas a s kolika jsi jezdil? V tomhle
smeru se mohou nazory lisit. Kazdy ma sve priority a kazdy preferuje jine
vlastnosti vozu.
Ja jako neodbornice bych si dovolila ti protirecit, co se tyce VW. Vzdyt nejsou
jenom Golfy nebo Passaty. Vem si takovy VW Touran – to uz je pekne vozitko,
ktere si jiste zaslouzi zarazeni do vyssi skupiny.
Toyota ma podle me spravne zarazeni. Naopak Skodu bych posunula do Semi
Premium.
Jsem zvedava, jak se vyjadri znalci!??
0 Nominace Nahlásit |
Stačily by dvě tabulky. Jedna pro plebs, druhá pro podvodníky, zločince a NENASYTNÉ NENAŽRANCE ↓
„V obchodě a v průmyslu krade každý. Já sám jsem toho hodně ukradl. Ale já vím, jak krást! Oni neví, jak krást!" -Thomas Alva Edison
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 66 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nedává mi to moc smysl, neporozuměl jsem proč mícháš supersporty jako McŠroten nebo Pagani s Rolls Royce a Bentley (což sice jsou superluxusní auta, ale spíš pro prďoly s šoférem). Nebo proč je masová produkce VW lepší, než Nissanu. 😉
Je třeba i rozlišit množství produkce výrobce (velikost sérií). V dnešní době má prakticky každá značka svoje budgetové typy, stejně tak jako typy sportovní/luxusní. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek