Avatar uživatele
michalds

Souhlasíte s tímto rozdělením značek osobních aut?

viz příloha.

Nesouhlasím se vším. Podle mě – Volkswagen je spíše masové auto s průměrnou kvalitou, takže bych ho přiřadil do mass market oems. Naopak Toyotu bych dal do semi premium. Hondu možná taky, protože je málo poruchová. Peugeot je naopak více poruchový.

Zajímavá 0 před 66 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Takové tabulky nemají žádný smysl, vždy jde o subjektivní názor. Nic to neřeší.
Je to také otázka vkusu a kupní síly.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cappuccino

Nevim, na kolik vsechny ty znacky znas a s kolika jsi jezdil? V tomhle smeru se mohou nazory lisit. Kazdy ma sve priority a kazdy preferuje jine vlastnosti vozu.
Ja jako neodbornice bych si dovolila ti protirecit, co se tyce VW. Vzdyt nejsou jenom Golfy nebo Passaty. Vem si takovy VW Touran – to uz je pekne vozitko, ktere si jiste zaslouzi zarazeni do vyssi skupiny.
Toyota ma podle me spravne zarazeni. Naopak Skodu bych posunula do Semi Premium.
Jsem zvedava, jak se vyjadri znalci!??

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

Stačily by dvě tabulky. Jedna pro plebs, druhá pro podvodníky, zločince a NENASYTNÉ NENAŽRANCE ↓

„V obchodě a v průmyslu krade každý. Já sám jsem toho hodně ukradl. Ale já vím, jak krást! Oni neví, jak krást!" -Thomas Alva Edison

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Nedává mi to moc smysl, neporozuměl jsem proč mícháš supersporty jako McŠroten nebo Pagani s Rolls Royce a Bentley (což sice jsou superluxusní auta, ale spíš pro prďoly s šoférem). Nebo proč je masová produkce VW lepší, než Nissanu. 😉

Je třeba i rozlišit množství produkce výrobce (velikost sérií). V dnešní době má prakticky každá značka svoje budgetové typy, stejně tak jako typy sportovní/luxus­ní. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek