Prý bude v roce 2030 povinný přechod na elektromobily.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? cappuccino před 337 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ne
Je to slepá ulička vývoje. Místo natankování za 5 minut tankovat
3 hodiny- to svádí k tomu začít kouřit a jinak zabíjet čas.
Viděli jste někdy zimní kalamitu na dálnici? Kolony aut stojí kvůli
dopravní nehodě. Teď si představte, že jsou to elektromobily, lidi uvnitř
si přitápějí, aby nezmrzli, a potom už nenastartují. Kdo asi odtáhne ty
desítky aut ve sněhu, ty těžké bateriové mrchy? A kolik dnů bude
dálnice neprůjezdná? Blbcům u moci, kteří rozhodují, je to samozřejmě
jedno, ti mají k dispozici soukromá letadla a helikoptéry.
Upravil/a: Ametyst
7Kdo udělil odpovědi palec? led, Rocker, Herjulfson, aliendrone, elkon, Savier, cappuccino
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Elektroauta neni spatna alternativa pro ty, kteri jezdi malo a kteri maji cas
na dlouhe nabijeni. Ale nasadit je vsude, je holy nesmysl.
Uz ted se ukazuje, ze o ne neni tak velky zajem. Napr. Nemci lakali zakazniky
tucnymi dotacemi, ale najednou je ze dne na den pozastavili.
Elektroauta jsou predrazena, jejich provoz je neprakticky a opravy drazsi nez
u jinych aut.
3Kdo udělil odpovědi palec? Rocker, aliendrone, Ametyst
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Neni povinný, nikdo ti to nemůže nařídit. Bude platit pouze pro ty, kteří je chtějí. Pokud se ti to nelíbí, klidně můžeš chodit pěšky. To zatím se nebude zakazovat.
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Povinný přechod na alektroauta není, zatím.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Pepa25 Nahlásit |
Jiná odpověď
V súčasnej dobe, keď batérie pre elektrovozidlá majú v priemere váhu
ako samotné vozidlo bez batérií, relatívne krátku životnosť veľmi
závislú od potreby mať v dosahu dobíjacích staníc, ale aj od spôsobu a
hustote samotného procesu nabíjania a po skončení ich efektivity následne
nákladná recyklácia je tento spôsob pohonu v konečnom efekte veľmi
nákladný. Nehovoriac o ich závislosti aj na počasí, dokonca aj o spôsobe
parkovania (hlavne v parkovacích domoch) vzhľadom na požiarne predpisy
zamerané na vysokú teplotu pri horení týchto vozidiel.
Skrývať sa pod pojmom energo-ekologickej efektivity akumulátorov je krycím
pláštikom honby po zisku, bez ohľadu na následky pre samotný život na
Zemi.
Budúcnosť síce dáva „zelenú perspektívu“ prechodu na
úsporno-ekologickú energiu nielen pre pohony motorov, ale aj pre výrobu
potravín a ďalších produktov potreby pre zachovanie života človeka, ale
nie za cenu devastácie Zeme a úpadku ostatných živých organizmov
(zvieratá, vtáci, ryby…)
Pre zachovanie človeka treba zachovať aj život ostatných živočíchov
potrebných pre kolobeh života na Zemi
Upravil/a: led
2Kdo udělil odpovědi palec? Drap, aliendrone
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne
Teď nwm jestli máš na mysli ZÁKAZ prodeje aut se spalovacím motorem ve
ZLOunii (od roku 2035) nebo návrh, aby firmy povinně zakupovaly elektrokrámy
od roku 2030.
Nemá cenu rozebírat DEMENCI kolem elektrodebility, MNOHOKRÁT objasněno –
a K NIČEMU TO NENÍ. Šmejdi STÁLE budou tvrdit, že černá je
bílá apod, kraviny, i když jim podáš milion důkazů, že
NENÍ. 😕
Názorný příklad toho, jak to DOOPRAVDY je >
Pepa25 nám podsouvá, že filtr pevných částic pořídíme za 250Kč.
Takže:
https://www.dpffap.cz/69-e-trida/
Abych nebyl nařčen z nedostatku vlastenectví tím, že odkazuji na
zahraniční (německou) firmu a auta vyšší třídy, tak příklad
domácí (německé 😁) firmy vozidla střední třídy
https://www.profidily.cz/filtry-pevnych-castic-dpf/skoda/octavia-ii/
😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Mohly by se nařídit třeba elektroauta a hybridy, čistě elektrické auto je skoro na nic – pochybuju že by vyjelo kopec u nás v zimě
0 Nominace Nahlásit |
Ne
Snad k tomu nedojde. Já býval (a jsem) fanda téměř všeho elektrického, vč. automobilů. Ale už to současné protlačování elektromobility je podle mně hodně za hranou. V této podobě to postrádá smysl.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiná odpověď
Budoucnost je v letecké dopravě, protože je rychlá a nezávislá na silnicích, jako palivo se využije vodík
Upravil/a: Zlatý člověk
0
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne
Teď budu asi ukamenován, ale jsem pro to, aby vývoj šel do elektromobility a ta se tak stávala dostupnější pro lidi. Nezastávám tedy názor, že by to mělo být povinné. Vývoj je v podstatě teprve na začátku a už teď je to myslím celkem na dobré úrovni. Už dávno neplatí, že by se elektromobil nabíjel několik hodin. Ty nejnovější to zvládnou celou baterku třeba za hodinu. Hodně se ale spekuluje o degradaci kapacitě. To je pravda, s každým cyklem se snižuje kapacita, ale je třeba si uvědomit, že dneska ta životnost je klidně i 15 let, navíc hodně výrobců poskytuje dlouho záruku, třeba 10 let… Čeho se trochu bojím, tak je ta hromada elektroniky, co tam je. Stačí i nějaká chyba v softwaru a může to mít devastující následky. Čím více elektroniky v autě je, tím více se to kazí. Osobní zkušenost, proto ani nemam auto s elektrickými okny nebo zrcátky, všechno zkrátka ručně :D Další věc je dojezd. Tam taky dochází k obrovskému posunu. Dříve, třeba před 10 lety, bylo zvykem, že elektromobil ujel 100 km a už měl žízeň. Dneska je to násobně více, třeba 400 km. To už je celkem slušné si myslím. Je třeba si ale uvědomit, že elektromobil určitě zatím není typ auta, kterým byste denně najezdili stovky kilometrů. Pokud ale člověk jezdí tzv. kolem komína, to je denně třeba max 100 km, tak je v pohodě, jelikož přijedu domů, tam píchnu baterku do sítě a další den jedu znova. Ten elektromobil má spoustu dalších výhod, ale samozřejmě i nevýhod. Pokud bych to tady měl vyjmenovávat všechno, tak jsme tu asi dlouho :D Rámcově třeba řeknu to, že elektromotor má mnohem vyšší točivý moment, zabere méně místa, nemá žádnou spojku nebo nepotřebuje takovou údržbu jako třeba spalovací motor. Na druhou stranu je elektromobil těžší kvůli velké baterii. O ekologii se bavit nebudu, to je hodně kontroverzní téma a nechci ho tu rozebírat, jde mi hlavně o tu fyzikální a mechanickou funkčnost.
Upravil/a: MegaBite
0
před 320 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zrovna tento týden byla schválena velmi mírna norma EURO 7, která znamená jak řekl Vondra: „V realitě to znamená, že pokud jde o spalovací motory, tak tam se v rovině testování a emisí nic proti euro šestce měnit nebude, s jednou malinkou výjimkou a to je filtr pevných částí, ale ten stojí 10 euro, takže 250 korun,“ https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/eu-euro-7-emise-evropska-unie-vyfukove-plyny_2312181833_nel Jinými slovy spalovací motory dál naplno pojednou – takže není na co odpovídat, žádný povinný přechod se nekoná …
Ono jednoduše stačí do paliva přidávat takzvané „BIO“ složky a nebudete se stačit divit, co to udělá s motorem. Zákaz automobilů na fosilní paliva nebude nutný. Automobil na benzin/naftu vám postupně přestane jezdit a je vymalováno.
Zákonná povinnost to nemusí být. Stačí, když nás ekonomicky donutí nehoráznými cenami emisních povolenek a pohonných hmot. Jednoduché.
Na tom asi něco bude. Proč hned volit tak ostrá slova, která by někomu
mohla hnout žlučí. Stačí jen postupně utahovat kohoty a než si toho
pořádně všimneme nebude cesty zpět. Ekologie ano, ale ekoterorismus
určitě ne. Je krásně vidět je velká část populace v Evropě
naštvaná…
Způsob jakým se v současné době vše diktuje povede jen k radikalizaci
(polarizaci) při volbách a jediný možný výsledek je, že to vše za pár
spláchne někdo do hajzlu.
Drap | 8228 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2724 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |