Samozřejmě…
Ale pokud jde o amatérskou výrobu ´v garáži´, bylo by levnější koupit
si třeba Mercedes CL AMG…
___
Nejde totiž jen o výkon motoru, ale i o podvozek, brzdy, tuhost
kastle…
😉
1Kdo udělil odpovědi palec? knedlik123
před 3931 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pro Š120 vydávaly AZNP popis úprav motorů pro soutěže. Používaly se osmikanálové hlavy, leštěné sací potrubí, T-písty, zesílené ojnice, ostřejší vačky, jiné osazení karburátoru, jiné nastavení regulace předstihu, otevřenější tlumič výfuku.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, jak jsou ty další auta silná, nicméně dá se úpravou vstřikování zvýšit výkon o desítky procent. Pamatuji si, že jako malý jsme vzali takový kousíček železa na staré javě, zvětšili danou dírku a poté asi dvakrát rychleji zrychlovala, ale žrala asi pětinásobek :)
0
před 3931 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
škoda 120 nema vstrik,ale karburator,takze přečipovanim to nelze. Ale motor 120ky je krapet poddimenzovany,takze by slo zvysit kompresni pomer,dodat turbo.Ale samozrejme aby to dobre vse fungovalo je potreba se do prekopavky pustit vic zesiroka,ne jen zysit vykon takhle nasurovo bez niceho jineho.
0
před 3931 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Z důvodů spotřeby, životnosti a dnes i emisí jsou motory poddimezované a když se to umí, dají se naladit na podstatně vyšší výkon. Ve Svazarmu byli šikovní lidé, kteří dovedli vyladit motor Lada 1450 cm3 z původních 56 kW na 88–92 kW. Měnil se karburátor a předstih, byla prakticky přestavěna celá hlava, dávaly se ostřejší vačky a tvrdší pružiny ventilů, brousily a leštily se kanály, byly jiné písty, ložiska na klice, ladil se výfuk apod. Tehdejší Metalex vyráběl a prodával závodní sady pro přestavby běžných motorů.
0
před 3929 dny
|
0 Nominace Nahlásit |