Dobrý den,objednal jsem si přes internet v bazaru telefon,který jsem zaplatil,předem, s tím,že pán ochotně komunikoval a telefon prý už poslal,čekám ale už od pondělka,a stále nic. Jak mám v takové situaci dále postupovat. Dalo by se to nějakým způsobem vyřešit,rád bych viděl aspoň ty peníze zpátky u sebe,když už né ten telefon. Děkuji za případnou odpověď.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, marijakes před 4214 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud jste zakoupil telefon přes bazar aukro, spojte se s prodejcem a žádejte, aby pátral po odeslaném balíčku na poště a požadoval částku, na kterou byl balíček pojištěn v případě, že se balíček ztratil. Na aukru je i hodnocení prodejce i kupujících a toto hodnocení a zkušenosti píší zákazníci. Solidní prodejce by určitě balíček pojistil na částku rovnou ceně. Také záleží na tom, jakým způsobem byl balíček odeslán, zda českou poštou nebo kurýrní službou. Tyto informace vám podá prodejce. pokud již nebude ochoten dál komunikovat, tak jste naletěl podvodníkovi a pokud znáte jeho jméno, tak podat trestní oznámení. Pokud zatím znáte jen jeho přezdívku, máte zřejmě smůlu.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Drap, briketka10
před 4214 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
možné je, že se odeslaný balíček od
prodejce zdržel na poště ohledně svátku,
může ještě dorazit později ..
bohužel i takové případy se stávají denně
narážíme na podvodníky, jinak postupujte,
jak již bylo uvedeno marijakes ..
0 Nominace Nahlásit |