Zavedenie samooblužných pokladní v supermarketoch sa nieslo v hesle
nakúpite rýchlo a bez čakania.
Je to naozaj tak?
Alebo ide o úsporné opatrenie obchodníkov – potreba menšieho počtu
pracovníkov pri pokladňách?
Výhody samooblúh: zákazník si sám naúčtuje tovar na obrazovke a zaplatí.
V prípade omylu je si sám na vine. Na sektor so samoobslužnými pokladňami
stačí jeden ´poradenský´ pracovník.Naozaj je to rýchle.
Ale:
Ak chcete použiť stravný lístok pri platení, musíte použiť nie
samoobslužnú pokladňu, ale ´človeka´ pri pokladni.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, hanny 2, anonym, Damiana, Illines před 4584 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já zavedení samoobslužných pokladen považuji na přínos, jen mi chybí možnost „natárovat“ si hmotnost své tašky a tam rovnou nákup skládat. Technicky ta možnost je, jen by se pravděpodobně dala zneužívat a nepoctivců je bohužel stále dost. Platím většinou platební kartou, případně hotově.
0 Nominace Nahlásit |
Podle mne je to především obchodní tah z důvodu úspory personálu.Pro zákazníka to výhodu může mít tehdy,pokud má v tomto směru určité schopnosti a dovednosti.
0 Nominace Nahlásit |
Jsem na tom stejně jako Sůwa. Tyto pokladny mi vyhovují, je to rychlé a
jednoduché.
jen při použití vlastní tašky mi obsluha musela pomoci.
0 Nominace Nahlásit |
fuj,hruza.za to,ze se sama zkasiruji,mam jeste platit:::pokud delam praci za
prodavace,meli by mi zaplatit.
Doplňuji:
prdlajs uspora casu pro zakaznika-je to zamestnani zakaznika,aby se nenudil.
Upravil/a: pizlicka
0
před 4583 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8208 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2713 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |