Avatar uživatele
led

Samooblužné pokladnice v supermarketoch – obchodný ťah, alebo pomoc zákazníkom?

Zavedenie samooblužných pokladní v supermarketoch sa nieslo v hesle nakúpite rýchlo a bez čakania.
Je to naozaj tak?
Alebo ide o úsporné opatrenie obchodníkov – potreba menšieho počtu pracovníkov pri pokladňách?
Výhody samooblúh: zákazník si sám naúčtuje tovar na obrazovke a zaplatí. V prípade omylu je si sám na vine. Na sektor so samoobslužnými pokladňami stačí jeden ´poradenský´ pracovník.Naozaj je to rýchle.
Ale:
Ak chcete použiť stravný lístok pri platení, musíte použiť nie samoobslužnú pokladňu, ale ´človeka´ pri pokladni.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, hanny 2, anonym, Damiana, Illines před 4600 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Sůwa

Já zavedení samoobslužných pokladen považuji na přínos, jen mi chybí možnost „natárovat“ si hmotnost své tašky a tam rovnou nákup skládat. Technicky ta možnost je, jen by se pravděpodobně dala zneužívat a nepoctivců je bohužel stále dost. Platím většinou platební kartou, případně hotově.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanny 2

Podle mne je to především obchodní tah z důvodu úspory personálu.Pro zákazníka to výhodu může mít tehdy,pokud má v tomto směru určité schopnosti a dovednosti.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Jsem na tom stejně jako Sůwa. Tyto pokladny mi vyhovují, je to rychlé a jednoduché.
jen při použití vlastní tašky mi obsluha musela pomoci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pizlicka

fuj,hruza.za to,ze se sama zkasiruji,mam jeste platit:::pokud delam praci za prodavace,meli by mi zaplatit.
Doplňuji:
prdlajs uspora casu pro zakaznika-je to zamestnani zakaznika,aby se nenudil.

Upravil/a: pizlicka

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek