Avatar uživatele
Meal

Rozumíte té reklamě – vousaté léto, nebo už jsem úplně blbá?

Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? quentos, redy, briketka10, zzzzz, marci1, da ny před 3035 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Ne a nerozumím ani vysvětlení Kofoly: 🙂
„Kofola nám to vysvětlila takto:
"Hledali jsme originální, nápaditý koncept a jednoduchou silnou myšlenku, která bude mít výrazný a zapamatovatelný prvek. Zároveň jsme chtěli navodit atmosféru příjemných chvil strávených s rodinou na zahradě, u vody nebo na výletě a přenést spotřebitele do pohody prázdninového nicnedělání a radosti z osvěžující ovocné chuti Jupí.“

Zdroj: http://marketin­gsales.tyden.cz/ru­briky/marketin­g/proc-maji-sirupy-jupi-od-kofoly-v-reklame-vousate-dite_384530.html

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzzz Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Nie je dôležité reklamu pochopiť, ale,
podľa reklamných produkcií, zapamätať si produkt,
ktorému robí takúto, pochopiteľne nepochopiteľnú, reklamu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dismas

Občas se objeví reklama, kterou si lidé zapamatují, ale nezapamatují si, na co byla. Taková reklama účel nesplnila.
Schválně: Vzpomenete si, na jaký nátěr byla reklama „Maminko, až to budu natírat příště, vy už tady nebudete.“?

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Štoura

Ta ubohá reklama je totální debilita beze smyslu, konsekvencí a v rozporu s logikou a i normálním tzv. selským rozumem. To ani s nějakým jakoby intelektuálním protikladem nebo „dada“ nekoresponduje. Stejně tak, jako to, že jsme skutečně dobrý produkt našeho potravinářského výzkumu, co byl mnohem lepší kvality, než nějaká přeslazená coca-kola nebo pepsi-kola, nedokázali prosadit na světových trzích a pak v době divokého kapitalismu jsme Kofolu prodali nějakým Polákům.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
MK44

Ale paní kolegyně, přece si nebudete IQ poměřovat s reklamou. To byste dopadla! Nesmíte dopustit, aby reklama splnila svůj účel. A ten je? A ten je diváka zblbnout.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

Ne, taky to nechápu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arachis

Tato reklama je opravdu trapná a co vlastně propaguje ani nevím (ale už jsem se to zde dočetla). Jinak reklama na Hammerite je boží a větu použitou v reklamě dodnes v různých domácích situacích používáme dodnes. (Až to budeme dělat příště…apod.)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Nevím, o čem mluvíš. Asi to je zase něco z televize. Já na televizi nekoukám a jsem šťastný. Už podle toho názvu mě napadají dost divné myšlenky… To je něco pro slečny, aby se už konečně oholily, když je to léto?

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bububabu

O fous krásnější léto, míněno s Jupí sirupem :) Ale i tak hloupá reklama stejně jako všechny, kdyby byly alespon humorné…

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Roman71

Meal, já bych to tak tragicky neviděl..
Autor reklamy tím chtěl říct, že s každou dobrou věcí je léto (a nejen to) o fous lepší. Takže v přeneseném slova smyslu „vousaté léto“ je léto plné dobrých věcí.

Těmi dobrými věcmi měl samozřejmě na mysli své produkty.. Jak jinak, že?

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
arachis

Viděli jste už tu novou reklamu, zase nevím přesně na jakou mobilní aplikaci, ale prodávají plyšovou opici, protože se nevejde do auta. A jak potom vyfotí tu manželku…oba s manželem jsme se řezali smíchy. Konečně vtipná reklama.

před 3033 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek