Ne a nerozumím ani vysvětlení Kofoly: 🙂
„Kofola nám to vysvětlila takto:
"Hledali jsme originální, nápaditý koncept a jednoduchou silnou myšlenku,
která bude mít výrazný a zapamatovatelný prvek. Zároveň jsme chtěli
navodit atmosféru příjemných chvil strávených s rodinou na zahradě,
u vody nebo na výletě a přenést spotřebitele do pohody prázdninového
nicnedělání a radosti z osvěžující ovocné chuti Jupí.“
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzzz Nahlásit |
Nie je dôležité reklamu pochopiť, ale,
podľa reklamných produkcií, zapamätať si produkt,
ktorému robí takúto, pochopiteľne nepochopiteľnú, reklamu.
0 Nominace Nahlásit |
Občas se objeví reklama, kterou si lidé zapamatují, ale nezapamatují si,
na co byla. Taková reklama účel nesplnila.
Schválně: Vzpomenete si, na jaký nátěr byla reklama „Maminko, až to budu
natírat příště, vy už tady nebudete.“?
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Ta ubohá reklama je totální debilita beze smyslu, konsekvencí a v rozporu s logikou a i normálním tzv. selským rozumem. To ani s nějakým jakoby intelektuálním protikladem nebo „dada“ nekoresponduje. Stejně tak, jako to, že jsme skutečně dobrý produkt našeho potravinářského výzkumu, co byl mnohem lepší kvality, než nějaká přeslazená coca-kola nebo pepsi-kola, nedokázali prosadit na světových trzích a pak v době divokého kapitalismu jsme Kofolu prodali nějakým Polákům.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Ale paní kolegyně, přece si nebudete IQ poměřovat s reklamou. To byste dopadla! Nesmíte dopustit, aby reklama splnila svůj účel. A ten je? A ten je diváka zblbnout.
0 Nominace Nahlásit |
Tato reklama je opravdu trapná a co vlastně propaguje ani nevím (ale už jsem se to zde dočetla). Jinak reklama na Hammerite je boží a větu použitou v reklamě dodnes v různých domácích situacích používáme dodnes. (Až to budeme dělat příště…apod.)
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, o čem mluvíš. Asi to je zase něco z televize. Já na televizi nekoukám a jsem šťastný. Už podle toho názvu mě napadají dost divné myšlenky… To je něco pro slečny, aby se už konečně oholily, když je to léto?
Upravil/a: quentos
0
před 3034 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
O fous krásnější léto, míněno s Jupí sirupem :) Ale i tak hloupá reklama stejně jako všechny, kdyby byly alespon humorné…
Upravil/a: quentos
0
před 3034 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Meal, já bych to tak tragicky neviděl..
Autor reklamy tím chtěl říct, že s každou dobrou věcí je léto (a nejen
to) o fous lepší. Takže v přeneseném slova smyslu „vousaté léto“ je
léto plné dobrých věcí.
Těmi dobrými věcmi měl samozřejmě na mysli své produkty.. Jak jinak, že?
Upravil/a: quentos
0
před 3032 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Viděli jste už tu novou reklamu, zase nevím přesně na jakou mobilní aplikaci, ale prodávají plyšovou opici, protože se nevejde do auta. A jak potom vyfotí tu manželku…oba s manželem jsme se řezali smíchy. Konečně vtipná reklama.