Při pečení a vyndávaní jídla s trouby, mi vyklouzla horká poklice z ruky a spadla na indukční varnou desku která uprostřed praskla. Máme pojištěnou domácnost a odpovědnost za škodu + 5 letou záruku na spotřebiče. Indukce je nová 2 měsíce a používaná týden. Myslíte, že se pojištění vztahuje na tenhle případ? Máme nějakou šanci dostat od pojišťovny peníze na pořízení nové desky, či opravu?
Zajímavá 0 před 2866 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To musíš vědět ty, na co se tvoje pojistka vztahuje a na co ne. Což je
asi dobré si zjistit před podpisem a ne až když se něco stane.
Každopádně zkus kontaktovat pojišťovnu a prostě se zeptat.
0 Nominace Nahlásit |
Máš pojištění odpovědnosti vůči jiným, nikoli vůči sama sobě.
Záruka se na robití po dopadu nějakého předmětu nevztahuje.
Jediné, co by šlo, je sehnat někoho, kdo má pojištění odpovědnosti a byl
by u vás na návštěvě.
0 Nominace Nahlásit |
Víme prd. Kdybyste nám ukázala smlouvu a všeobecné obchodní podmínky vaší pojišťovny, tak bychom jistě někteří dovedli odhadnout po jejich prostudování, jak vaše pojistná událost dopadne. Ovšem není jednodušší kontaktovat rovnou pojišťovnu ?
0 Nominace Nahlásit |
Především – pojištění odpovědnosti v občanském životě, které máš uzavřené spolu s pojištěním domácnosti se vzatahuje pouze na škody, které způsobíš někomu jinému (a bez jeho součinnosti).
Ale na pojištění varných desek se většinou vztahuje připojištění skel, některé pojišťovny to mají v základním pojištění zahrnuté, některé (typicky Kooperativa) v „lepší“ variantě. Kdybys nebyla líná a napsala u které pojišťovny a jakou máš pojistku, nebyl by problém to zjistit.
V každém případě je nejjednodušší zavolat na linku pojišťovny pro hlášení pojistných událostí a nahlásit to. Nemůže se stát nic horšího než že ti řeknou že máš smůlu, že jsi při uzavírání pojistky nemístně šetřila. (ale podle toho že tam máš záruku na spotřebiče tak to nebude ta nejlevnější varianta, takže klidně volej…)
0 Nominace Nahlásit |
Jak píše JájsemRaibek, tak to je. Mám pojištění odpovědnosti, ale to je pro škody, které způsobíš jinému člověku. Mám také pojištěnou indukční desku. Při jejím mechanickém rozbití bych např. musela požádat svého syna, který má také pojištění odpovědnosti, aby mi na pojišťovně podepsal, že byl u mě na návštěvě a nedopatřením ji rozbil. Zkus nejprve sehnat nějaké lidi.
Upravil/a: pusinka50
0
před 2866 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jako pěkně se tu radí pojistné podvody, to je pravda. Řeknu to jinak. Jestliže jste to neměla pojištěné, tak si za to můžete sama a raději si tu desku kupte znovu. Jako přijde mi, že indukční desky se ale rozbíjí tak nějak častěji, ne? Nebo jsou lidi jenom nešikovnější. My máme už taky druhou. Ale nikdy by mě nenapadlo, že bych to řešil tím způsobem, který tady radíte. 😁
Lidi neblbněte s těma radama ohledně odpovědnosti, pokud nejste pojišťovací poradci tak víte prd a můžete poradit blbinu.
Za prvé – radíte pojistný podvod.
Za druhé – nesměl by to být přímý příbuzný, takže radit syna je
nesmysl, přímí příbuzní jsou ve všech takových pojistkách odpovědnosti
ve výluce.
Za třetí – muselo by to být formulováno opravdu dobře, nesměla by tam
být žádná součinnost poškozeného, například že daný předmět (nebo
domácnost) půjčil, požádal o podání a podobně.
Pojištění máme u ČSOB, varianta PREMIANT ( sklo all Risk, servis elektrospotřebičů atd…) Myslím, že na pojištění jsme nešetřili
Tak když se podívám do produktového listu, tak je tam u varianty Premiant: Limity na pojistnou událost – Sklokeramická deska – 10000Kč. Podle mne tedy opravdu není co řešit