Dobrý den, před necelým rokem jsem zakoupil wi-fi belkin, která až do teď fungovala bez problémů, včera z ničeho nic se pokazila (vylučuje se mechanické poškození) problém je, že nemůžu najít účet a ani záruční list; mám jen všechen hardware a hrabičku s návody.
můži uplatnit reklamaci? popř. jak?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4886 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
bez uctu, nebo alespon dodaciho listu tezko prokazete, kde jste zbozi zakoupila. Nekupovala jste zbozi pres internet? Ze by jste mela kopie dokladu v mailu? Jinak se obavam, ze zbozi reklamovat nepujde
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Terryle
před 4886 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Důkazem může být i platba kartou.
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Terryle
před 4886 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
teoreticky by měl stačit i svědek nebo čestné prohlášení. Pokud do prodejny chodíte často, tak by si Vás mohl prodavač pamtovat. Pokud teda není nějaká přílušná fluktulace zaměstnanců v prodejně.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4886 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hledejte,výte kde jste ji koupil,skuste tam zajít domluvte se přímo v prodejně.
Zdroj: žolík
0
před 4886 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek