Avatar uživatele
blond

reklamace wi-fi

Dobrý den, před necelým rokem jsem zakoupil wi-fi belkin, která až do teď fungovala bez problémů, včera z ničeho nic se pokazila (vylučuje se mechanické poškození) problém je, že nemůžu najít účet a ani záruční list; mám jen všechen hardware a hrabičku s návody.

můži uplatnit reklamaci? popř. jak?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4886 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
casey

bez uctu, nebo alespon dodaciho listu tezko prokazete, kde jste zbozi zakoupila. Nekupovala jste zbozi pres internet? Ze by jste mela kopie dokladu v mailu? Jinak se obavam, ze zbozi reklamovat nepujde

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Alesh

Důkazem může být i platba kartou.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Michal Kole

teoreticky by měl stačit i svědek nebo čestné prohlášení. Pokud do prodejny chodíte často, tak by si Vás mohl prodavač pamtovat. Pokud teda není nějaká přílušná fluktulace zaměstnanců v prodejně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
žolik

Hledejte,výte kde jste ji koupil,skuste tam zajít domluvte se přímo v prodejně.

Zdroj: žolík

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek