Zdravím,
chtěla jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací na portálu
wish.com. Našla jsem, kde zboží reklamovat, ale nevím, zda jim mám napsat
česky, nebo anglicky. Máte někdo zkušenosti? Jde o zboží za pár korun,
ale objednávala jsem ho kamarádce a přišlo poškozené (nejspíše vinou
přepravy – tvrzené sklo na mobil) a chtěla by ho vyměnit.
Díky za každou radu :)
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? nyjono před 2370 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zdravim take,
na WISHu nakupuju pravidelne uz 3 roky a nekolikrat jsem provedl reklamace.
Muzete napsat reklamaci cesky. Nastesti je zde ceska podpora, ktera vam ochotne
poradi a pomuze :)
Upravil/a: quentos
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 2370 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zprvu jsem psal česky s anglickým překladem pod čarou.
Po odpovědi podpory v češtině již píši jen česky.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2370 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek