Dobrý den, v říjnu jsem si koupila boty Reebok přes internet. Nosila jsem je asi do prosince a teď je nosím asi měsíc… Vevnitř v polstrování se mi uděla díra a pak další a ještě jedna malá. Vypadá to jako prodřené, ale udělaly se na divných místech. Musím přiznat, že jsem boty pak ještě nosila, protože jsem prostě neměla jiné. Ale ty díry mne štvou. Chtěla bych je reklamovat, ale bojím se, že mě pošlou do háje s tím, že jsem si to opotřebovala. Dá se nějak dokázat, že jsem to neudělala já? Starám se o ně výborně… Děkuju za nápady
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4609 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamovat je můžeš. Kamarádka měla podobný problém, vyfotila závady,
doklad, připojila odkazy na předešlou mail-korespoedoci a poslala
prodejci.
A oba jsme valili oči, přišly jí poštou nové boty a staré ani nechtěli
!! Bohužel, neznám prodejce.
Zkus to, musí se ozvat a řeknou co dál 😉.
0 Nominace Nahlásit |
reklamovat u prodejce – tedy internetového.Dát mu dotaz na postup.Normálně by jsi mu měla boty poslat s průvodním dopisem a on musí reagovat.
0
před 4608 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek