Dobrý den. K Vánocům jsem dostala mobil Samsung galaxy ACE,na internet tam nechodím,ale neustále mi každý den ubývá kredit. Už nevím,co s tím mám dělat. Nemáte také někdo podobné zkušenosti? Děkuji mockrát .
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4747 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je možné, že se k Internetu připojuje některá aplikace na pozadí bez Vašeho vědomí. Zkuste tento postup:
Pokud tato volba nebyla zatrhnuta, bude háček v něčem jiném a zkusil bych požádat o pomoc na lince operátora.
0 Nominace Nahlásit |
Těžko říct. Zavolej na infolinku tvého operátora, je to zdarma a měli by ti tam být schopni pomoci. ;) A třeba to nakonec bude jejich chyba a peníze ti vrátí. :))
0
před 4747 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi budeš mít aktivovanou nějakou službu, o které ani nemusíš vědět. Zavolej na infolinku a nechej si to vysvětlit.
0
před 4747 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, pokud si nejste vědoma, že byste se připojila k internetu,
ověřte si, zda nemáte ve svém telefonu aktivní nějakou aplikaci, která se
automaticky připojuje k webu – např. pravidelná kontrola příchozích
e‑mailů, stahování aktualizací, využití některých typů navigace,
předpověď počasí atd. Pokud chcete tyto služby dále využívat, vyberte
si vhodný datový tarif.
Martina
Zdroj: www.vodafone.cz
0
před 4744 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek