Navíc ke všemu ještě začíná na lidi působit skleróza a zapomínají
na to zlé, pouze si pamatují, jak bylo „vše“ levné…
Doplňuji:
Že neexistovala korupce a vysoce postavení činitelé neměli vily? A čí ty
vily jsou tedy? Klasickým pracovníků ve fabrikách? (určitě ještě teď
vídáte komunistické vily)
Komunistická strana vraždila, narafičila nespočet procesů, okradla
statisíce lidí o majetek a podnikatele (tehdy statkáři, …), kteří si
majetek nenechali vzít, zprivatizovat, prostě ukrást zavřela do uranových
dolů či gulagů, což byli prostě a jednoduše vyhlazovací tábory jako za
2. sv. války byli koncentrační tábory-např. v Osvětimi.
Kdyby komunisti měli alespoň nějakou hrdost a úctu k těmto
okradeným/zavražděným, změnili by si alespoň název a necpali by tam ten
název „komunismus“. Co by mi řekl stát na to, že si založím stranu
„sdružení hákového kříže“, „sdružení vrahů, zlodějů a
pedofilů“ nebo „fašistická strana“? Určitě by jásali a sami do nich
přistoupili.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? Jikra, Deli, Lucijej, anonym, anonym, FlAsh_7 před 4212 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevím komu tady kde straší. Komunisté vládli zvoleni !! lidem 40 let.
Nynější garnitura 25 let, ale zmrvila toho jako komunisti za sto let.
Nejdříve zboříme to co bylo dobré, co nám západ záviděl a dopady
svedeme na komunisty. Nemám krátkou paměť ! Tím nechci říct že se
neděly křivdy ( ono to bez nich v politice snad ani nejde) ale dnes se jich
děje daleko více !
A pro ty, co rádi srovnávají co kolik stálo! Nezapomínejte také na
tzv. nepřímé příjmy. Cesta do zaměstnání, zdravotní a sociální
pojištění, školství, dotace do dětského oblečení ( bylo sice později
zrušeno ale v nejhorší době bylo). Dotace do pohonných hmot !! plynu a
potravin .Bydlení , za cca 15 000 Kč členského podílu jsi dostal
družstevní byt a zbytek jsi po pár korunách splácel bezúročně. Vybrané
profese neplatily ani ten družstevní podíl. Kdo stavěl domek dostal
36 000 nenávratné půjčky a úvěr za 1 – 2 % !!!
Takže „dobré duše“ nezapomínejte. Oni mladí lidé, kterým je dnes již
kolem třiceti let nemají srovnání, prostě nebyli na světě, tak jako já
jsem neměl srovnání o životě za 1. republiky. Také jsem neměl
srovnání a rodičům jsem samozřejmě nevěřil. Jediné co říkali,
počkejte bude nezaměstnanost a hodně chudáků. Měli pravdu !!!
Chlubíme se „demokracií“ a zakazovali by jsme politické strany.
Podícej se na to, kolik má dnes KS voličů. Jediné co je za snahou zrušit
KS je získat tyto voliče.
Dovol abych se trpce zasmál.
A k tomu byla doba po světové válce, kdy bylo téměř všechno zničeno. No dnes je to ale téměř podobné !!!! a žádná válka, alespoň u nás, nebyla.
0 Nominace Nahlásit |
Nic by to nevyřešilo!
Komunisté z bývalých časů prolezli jako plíseň do všech oblastí
veřejného i soukromého života. Pod jakým názvem budou účinkovat
v politickém dění je už úplně jedno i když je pravdou, že jsme asi
jediná bývalá socdemácká země, kde je ofic.politická strana s komunismem
přímo v názvu.
Dnes stále více lidí vzpomíná na komunistické časy jako na dobu, kdy byl
rohlík za 30 haléřů, zdravotnictví zadarmo a každý měl práci
(doporučuji otevřít zdejší výše uvedený odkaz na tabulku cen).
Ano, zdánlivě to tak vypadá, ale dělo se tak na úkor umělé tvorby cen a
pracovních míst , což se odrazilo celkově ve všech oblastech života
tehdejšího
i budoucího ve formě obrovských dluhů, závazků a úpadku.
A zdravotnictví nebylo zdarma nikdy!
Lidé si neuvědomují, že dnešní marasmus, korupce, zlodějny atd. má
kořeny právě
v těch „zlatých dobách“, protože právě komunisté zlegalizovali
právo na krádež cizího vlastnictví a majetku . Logicky následoval úpadek
morálních a duchovních hodnot a víry. Odnaučili lidi zodpovídat za
vlastní životy a naučili je spoléhat se téměř ve všem na stát. A stát
se „staral“, ovšem za tuto „péči“ neseme následky dodnes.
Převážná většina našich politických představitelů (ale i ve
zprivatizovaných společnostech atd.), prožila velkou část svých životů
právě
za totalitního režimu, takže se není čemu divit, že to u nás vypadá tak
jak vypadá.
Tito lidé jsou zvyklí se kroutit, prolézat, přizpůsobit se okolnostem a
vytěžit
z každé situace maximum , takže je úplně jedno v jaké politické partaji
pod jakým názvem se angažují nebo skrývají.
Výrazná česká vlastnost je závist, takže můj názor je ten, že např.
Zeman byl zvolen právě proto, že pochází z „proletářských“ poměrů
a je takový „lidový“ (nebo lihový) a umí se prosmeknout téměř na
hraně podvodu skoro vším. Účel světí prostředky!
Naopak u K.S. mnoho voličů neprodýchalo jeho původ,
majetek, noblesu a kontakty se světovými osobnostmi. Většina jeho voličů a
sympatizantů byli většinou z řad podnikatelů a intelektuálů, ale hlavně
z řad mladých lidí. Já spoléhám právě na mladou generaci, na tu která
se narodila už do nových časů a všechny ty „výdobytky demokracie“
pokládají za přirozený stav s klady i zápory.
Můj názor na komunisty je ten, že vrah nepřestane být vrahem, protože
přestal vraždit a zloděj nepřestane být zlodějem v okamžiku kdy ho
chytnou a přinutí vrátit lup původnímu majiteli.
Doplňuji:
Na rozdíl od jiných vím, že ani pod novým názvem se KSČM neomluvila za
staré praktiky a nedistancovala se od původní ideologie.
Upravil/a: anonym
4 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Lucijej, anonym, quentos, beer Nahlásit |
A ty jsi ještě nepochopil(a), že Havel byl s nimi domluvený.Vždyť on
začal první s tím NEJSME JAKO ONI.Mám ještě schované noviny kdy těsně
po revoluci Tomáš Sokol (nynější nejvlivnější advokát) trval na
rozpuštění KSČ a jejím zakázání a pohnání vedoucích funkcionářů
před soud.A pak najednou otočil.Čímpak to asi bude?A nyní bývalé členy
KSČ (kteří jsou už v jiných stranách) zastupuje jako advokát před
soudem.
No a parlament si to už v dnešní době nemůže dovolit, protože tato
strana je legální stranou a pokud říkají, že máme demokracii, tak by
tímto krokem vlastně popřeli to co hlásají.
A já neříkám, že bylo vše levné.Říkám, že ne všechno bylo špatné
a určité věci mohli zákonodárci převzít od nich (například kdo
nepracuje nedostane dětské přídavky apod.)Zrovna tak říkám, že že,
krát nebylo tolik korupce (možné že někde podpláceli občané aby dostali
nějaké zboží, ALE NIKDY NEPODPLÁCEL ŘEDITEL JEDNOHO STÁTNÍHO PODNIKU
JINÉHO ABY DOSTAL ZAKÁZKU).Zrovna tak poslanci NEMĚLI za své poslancování
tolik výhod jako dnes a nebyli tak nenažraní (ukažte mi poslance z té
doby, který by měl miliony a honosné vily s bazény).
Tenkrát byl bordel, ALE DNESKA JE JEŠTĚ VĚTŠÍ.Komunisti dělali alespoň
něco pro pracující lidi, dneska se dělají takové zákony, aby dělníci od
mašin na tom byli co nejhůře.
Doplňuji:
A ještě doplňuji.Až v této době jsem pochopil ZÁKLADNÍ PRIORYTY
života.Je důležitější mít nové auto, televizi, mobil,počítač, pračku
a nebo levnější vodu, elektriku, plyn, potraviny nebo zdraví (myslím tím
neplatit u doktora či za operaci) A HLAVNĚ PRÁCI.Té jsme měli vždycky
dost (a možná že neefektivně a nikdy se nestalo, že by padesátníka
v některém zaměstnání odmítli, že je starý).Ano, komunisti měli
všechny ZBYTNÉ A PŘEBYTEČNÉ VĚCI dražší a tím dotovali vlastně
ZÁKLADNÍ LIDSKÉ POTŘEBY.
Jenže tohle si nynější generace VŮBEC neuvědomuje.
Upravil/a: anonym
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?vagra, www Nahlásit |
Jen drobný postřeh
ad1) http://www.zakomunistu.cz/
ad2) Lidi si často pamatují jen to co chtějí a někteří si bohužel
nepamatují nic a vytvářejí milné představy.
ad3) Pokud vím v evropě je naše KSČM unikát, další námět na
zamyšlení.
0 Nominace Nahlásit |
a proč už dávno nezakázali církev? ta zabila v zájmu svojí ideologie podstatně víc lidí než komunisté (nejsem jejich zastáncem, ale nějak nechápu tu histerii, která se kolem toho pořád dělá)
10Kdo udělil odpovědi palec? Hlada, Pájo, Damiana, briketka10, Mc Merkurion, jirkajirka, zjentek, gagaga, I_hate, quentos
před 4212 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Huxo, neprovokuj. Sklerózu zatím nemám a srovnání socialistická éra a
současnost pro dnešní dobu nevyznívá nijak optimisticky.
Klidně můžeš komunistickou stranu nechat zrušit. Její přívrženci budou
jako protipól dnešních politiků fungovat bez problému i pod jakýmkoliv
jiným názvem. Takže takové opatření vůbec nic nevyřeší.
Komunisté se za přehmaty své strany opakovaně omluvili. Já marně čekám,
kdy se za své přehmaty omluví postprognostické strany. Jako občan vnímám,
že nemám právo na práci, rezerva na důchody je rozkradená, jsem zadlužena
státním dluhem a tato zadluženost mi jako občance ČR nic pozitivního
nepřinesla, naše světově proslulá úroveň školství je v háji a spousta
dalších sektorů hospodářství je na tom hůře než byla.
V obchodech máme více zboží (ale o jeho kvalitě lze dlouze diskutovat) a
máme možnost jezdit bez zbytečných obstrukcí kdekoliv do světa. Většinou
to vychází levněji, než pobyt v tuzemských rekreačních střediscích,
welnes centrech a hotelích. V televizi se skoro na všech programech
„provaří“ minimálně hodina denně, takže jsme „dlabanec“ povýšili
nad kulturu podle hesla, sytý čkověk potřebuje trávit, tak proto nekecá,
nekritizuje. A kdyby kritizoval, tak ještě může dřepět u televizoru a
sledovat dokola stejné americké filmy, nebo podle amerických sitcomů
natočené naše novodobé seriály a české sitcomy (Dietl by se obracel
v hrobě, kdyby tenhle škvár viděl).
Nemyslím si, že vše dříve bylo levné. Ale za své peníze jsem si koupila
poctivé zboží. Co za své peníze kupuji dnes, to má opravdu jinou
kvalitu.
KSČ již neexistuje. Ta tu byla tím klasickým trnem v oku. Dnešní
KSČM, to už jsou většinou lidé, kteří se sice hlásí k následnictví
této strany, ale jsou to lidé, kteří se distancují od minulosti
politických procesů a dalších negativ.
Kdy se „pochlapí“ dnešní politici a omluví za své přehmaty občanům
(a že těch jejich svinstev není právě málo)?
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit |
Jestli se dobře pamatuju, tak Havel (nebo někdo jiný) se nechal slyšet, že zrušení komunistické strany by nebylo demokratické.
0 Nominace Nahlásit |
Nic by se nevyřešilo.Přešli by do jiných stran.Což už většina
udělala. Ale taková to otázka zde položená u té se nasbírá bodu.
Co?
Doplňuji:
Ještě by mne zajímali proč lidé a mladí lidé tak do 30roku kritizují
komunisty za jejich bývalé chování ale sami zlodějnu,korupci,podvod
i svobodu slova páchají? Jedná se hlavně o vysokoškoláky s tituly ve
vládě. Měli by to být nechytřejší lidi národa. Uvidíme, jak dlouho tu
ta svoboda slova vydrží.
Upravil/a: jirkajirka
0 Nominace Nahlásit |
Když jsem tady včera zahlédl tuhle otázku, bylo mi okamžitě jasné, že
z toho bude flame. Je to stejné jako všude jinde po internetu. A vidím
stále stejně zaslepené argumenty přívrženců komunismu.
Po letech čtení a účastí v debatách na komunistické téma si myslím,
že volič komunistické strany je určitým způsobem pokřiven. Je to
člověk, který nedokáže ve všech důsledcích domyslet co se děje ve
společnosti ve které žije. Nedokáže správně zhodnotit skoro nic, je to
většinou lenoch tělesně, nebo duševně. Hledání pravdy je intenzivní
duševní práce a tihle lidé jí z různých důvodů nejsou schopni.
Myslím, že problém komunismu vyřeší čas. Drtivá většina lidí už ví,
co to je a co to obnáší, když se chopí moci, takže se nemusíme bát, že
se dostanou k nějaké větší moci. A její voliči a pamětníci
„starých dobrých časů“ budou postupně umírat, takže její voličská
základna se bude tenčit a tenčit a tenčit :)
Doplňuji:
to lahny: jsi zaslepenec. Tvůj text je snůška blábolů nedospělého
jedince. Jak může mít taková hromada hnoje nejvíc palců v demokratickém
státě na demokratickém webu? :D
Upravil/a: pl4toon
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
monarchie není tak špatná, zkus se do toho podívat hlouběji, jestli tě
to zajímá ,)
..komunismus, dnešní strany, bla bla bla bla..
..demokracie,(jako taková), nemůže (na svých základech) pracovat.
To je úplně jedno, kdo tam je, pochop.
To je úplně jedno, kdo tam nahoře (na těchto základech) bude,
pochopte ,)
0 Nominace Nahlásit |
Ako morská vlna nesie na svojom vrchu penu, tak i každý politický
prevrat okrem ľúdí, ktorí oň usilovali, vynesie navrch aj ľudí,
zneužívajúcich dobu, priživujúcich sa na momentálnej situácii a hlasito
sa tlačiacich do popredia po hlavách a chrbtoch iných, aby ukoristili čo sa
dá.
Poukazovaním na minulosť sa potom ľahko darí skrývať kríza súčasnosti.
Uvoľňujú sa vášne, zastierajúce pravé príčiny úpadku
…My sme tí dobrí, napravujeme chyby minulosti,
chápeme, že dnes je ťažko,
trpíte, ale tá krásna budúcnosť…
až sa dostanete (po smrti) do Raja (nemyslím Reštaurácie a jedálne
n.p.)…
z monológu zbohatlíka:
„…že máme viac?
… predsa slúžime ľudu z plných síl, neľutujeme svoju námahu pre blaho
nás všetkých, tak malá odmena…
no snáď nám ju nezávidíte?
…môžte sa predsa slobodne rozhodnúť, veď každý môže pracovať…
Za komunistov ste museli a dnes môžte, no nie je to nádherné.
…že nemáte prácu?
veď vám ju dávam, ale nemám jej toľko, koľko vy chcete,
starí ste…, mladí ste…, ste málo kvalifikovaní…, vašu vysokú
kvalifikáciu nedokážem uplatiť…
nepáči sa vám?
na ulici stoja davy ďalších záujemcov,
môžte sa slobodne rozhodnúť, či budete pre mňa veľa pracovať za málo
peňazí,
alebo nebudete mať vôbec prácu…“
Ak by nebola Komunistická strana, na koho by sa potom váľala vina?
Predsa nemožno zrušiť válov, kam sa hádže všetok kal,
veď ak by ten válov nebol, mohlo by vás to zaliať…
Doplňuji:
Ústava České republiky
ze dne 16. prosince 1992
ústavní zákon č. 1/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 347/1997 Sb.,
300/2000 Sb., 448/2001 Sb., 395/2001 Sb., 515/2002 Sb., 319/2009 Sb. a
71/2012 Sb.
Hlava první
Základní ustanovení
"Článek 5
Politický systém je založen na svobodném a dobrovolném vzniku a volné
soutěži politických stran respektujících základní demokratické principy
a odmítajících násilí jako prostředek k prosazování svých zájmů.
"
http://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html
USNESENÍ
předsednictva České národní rady
ze dne 16. prosince 1992 o vyhlášení
LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD
jako součásti ústavního pořádku České republiky.
Ústavní zákon č. 2/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 162/1998
Sb.
Hlava první
Obecná ustanovení
„Článek 3
(1) Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy,
barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného
smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti
k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného
postavení.
…
(3) Nikomu nesmí být způsobena újma na právech pro uplatňování jeho
základních práv a svobod.“
http://www.psp.cz/docs/laws/listina.html
Káždý, kto druhému odpiera jeho práva v zmysle vyššie uvedených citácií porušuje zákony Českej republiky!
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Je k tomu důvod?
5Kdo udělil odpovědi palec? Pájo, Wang, briketka10, jirkajirka, I_hate
před 4212 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevím zda o nich něco víš,ale v dnešní době lepší komunisti než
pravice která už těch problémů a škod nadělala hodně.
Podle průzkumu co jsem někde četl by KSČM volilo 45% voličů.To snad něco
napovídá ne?
lidi zas nejsou tak blbí aby je volili nějaký neřády po tom co ukázala za
poslední roky pravice. To pravici bych nevolil ani za úplatu
4Kdo udělil odpovědi palec? mojitek, briketka10, jirkajirka, I_hate
před 4212 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Huxo,jsi naivní jestli se domníváš,že po revoluci jako mávnutím kouzelnýho proutku budou všichni lidi úplně jiní a že ten kdo hlásá „bijte komunisty“ je dobrý a čestný člověk! V týhle zemi lidi daj spíš na to co člověk říká než to jak se ve skutečnosti chová .Kdejakej antikomunista se cpe do vlády,hlásá něco o svobodě,o pravdě a přitom ve skutečnosti je to obyčejnej úlysnej bezpáteřní šmejd kterej by prodal vlastní matku za nějakou tu obálčičku! Samozřejmě,politické procesy tady byly,ale je třeba rozlišovat 50´60´roky a 80´léta-to byla ksč úplně o něčem jiném,nedá se to s 50´a 60´roky vůbec srovnávat.Ta 80´léta byla mnohem benevolentnější a vůbec bych to nenazýval totalitou.To,kam jsme to za 24 roků dopracovali s těmito „antikomunisty“ už je snad každýmu bohužel známo.Nikdy jsem nebyl komunista,vždycky jsem si pouštěl hubu na špacír,ale to co vidím dneska to je fakt hnus.A pro obyčejnýho poctivýho člověka bude hůř,to si piš. Ale zase se můžu podívat do Ameriky !… 🙂 heuréééka
3Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, I_hate, vagra
před 4212 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?barnajka Nahlásit |
Proč už dávno nebyla zakázání komunistická strana? Odpovím ti slovy
JUDr. Milana Hulíka: "Protože si to komunisté nepřáli.“ Dr. Hulík o tom
píše pěkný článek, odkaz uvádím ve zdroji. Za sebe bych řekl, že tehdy
nebyla politická vůle k zákazu ze strany nově nastupující garnitury.
Doplňuji:
http://zpravodajstvi.sumpersko.net/PROC-NEBYLI-KOMUNISTE-ZAKAZANI--946/clanek
Upravil/a: I_hate
0 Nominace Nahlásit |
Volí je především starší generace jelikož jim připomíná mladistvá léta a stálou (státní) práci. Osobně ani nevím koho volit, bolševiky se sockama nechci a ODS s TOP09 se nedá za pravici označit ani jako za její parodii. Stálo to tu za hovno, stále stojí a bude to tak i nadále… dokud nepříjde válka.
0 Nominace Nahlásit |
Já to doplním jen stroze,
komunistí měli dávno všichni viset a byl by tady klid,nic víc!
do normálního světa a života komančové nepatří,pokud se to někomu
nelíbé at jde bydlet na Kubu,či do Číny
Doplňuji:
takto měli dopadnout všichni komančové ještě než začali něco dělat
v čele s tímto prasetem ve vládě
http://www.novinky.cz/domaci/300202-majetek-europoslance-ransdorfa-jde-do-drazby.html
Upravil/a: Braník
0 Nominace Nahlásit |
Příspěvek smazán administrátorem.
Příspěvek smazán administrátorem.
Vidím to, jako v tom vtipu.
„Koho budeš volit?“
„Komunisty.“
„No to je jasný, ale ve který straně?“
Dovést demokratický stát, který patřil mezi nejvyspělejší země nejen v Evropě na úroveň rozvojových republik, to dokázali komunisti pod svým vedením. Kdo si tu dobu „sešupu“ z nějakých důvodů pochvaluje, ten si svůj dnešní osud asi zaslouží. http://www.cibulka.com/rescr/pepino/c4.htm.
Zcela určitě to tady komouši zazdili-hlavně díky spojenectví se SSSR-to byla obrovská chyba paktovat se s tímhle národem,o tom není pochyb.Jenže jsme měli alespoň národní hrdost.Dneska tady nejsou vojska Varšavský smlouvy,přesto je tu rusáků,ukrajinců a dalších zemí býv.sov.svazu,vietnamců atd atd mnohe víc než před revolucí,jsou tu gangy vyděračů,vrahů,násilníků,vesele a bezstarostně tu operují mafie z celého světa,díky prapodivným zákonům.Kdejaká podvodná verbež se tu roztahuje a skupuje český majetek aby vyprali svoje prachy.U nás to jde.Ale pokud nežijete v Praze a nevidíte do toho aspoň trošku,tak Vám tohle může přijít jako nafouknutá bublina.Jenže ono je to ve skutečnosti ještě horší než jak se v mediích uvádí. Tenhle chaos tady zcela určitě není „kapitalismus“.Nehledě na to,že se nám celá Evropa směje,a už k nám ani nikdo nejezdí,maximálně tak baťůžkáři nebo mladé party z Irska ,Anglie-ale to jen z důvodu aby se tu levně ožrali ve zdejších pubech.Nějaký hrad nebo Karlův most je vůbec nezajímá,a ani neví že něco takového tu je.
ad. mojitek: Jen na upřesnění- Prahu jsem před časem opustila a
o praktikách médií něco vím, pracovala jsem
v nich. Na to abych věděla co se děje, nepotřebuji žít
v Praze! Už…
pro led
Na tomto příkladu (Braník) je vidět, že jsou naše mládež neumí
přijmout argumenty a umí pouze urážet.Komu schází argumenty snižuje se
k urážkám a nadávkám.
lahny je prostě komunistický radikál. Vždyť kdo může být zaslepený
víc než radikál? S takovým člověkem se nedá rozumě diskutovat. Když mu
vyvrátíte jeden argument a doufáte že si tím něco uvědomí, tak vás
můžu ubezpečit, že neuvědomí. Na každý vyvrácený argument snese
další dva a ještě horší bláboly. Znám takové týpky. Nedávno jsem si
vydupal ban pro podobného člověka na warforum.cz, kde vystupoval pod nickem
kompanik aka parrot a další. Už dostal třikrát ban ale stejně tam furt
leze pod jinýma nickama a stále šíří dogma a lži v threadech
o komunismu.
Jen doufám lahny, že se tu nebudeš vyskytovat nějak často, protože bys
odháněl slušné lidi z tohohle webu.
. Dnešní dobu mohou chválit ti co kradou,podvádějí,korupčí a poctivé lidi oberou podvodem o desítky milionu a když má přijít trest tak dostanou od prezidenta amnestii. Za komunistu na toto byl tvrdý zákon. Rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví
To se ale nezmění nikdy, lidi jsou prostě lidi. Krást budou vždy, všude a za jakékoli vládnoucí garnitury.
Ano to máš pravdu,ale když chci někoho kritizovat tak musím být lepší.Vypadá to tak že skutečně v dnešní době jsou lepší,zloději.
Zkus se podívat do zahraničí. Třeba na statistiku zločinosti v zemích, kde nikdy komunismus nebyl a pak to srovnej s nějakou postkomunistickou společností. Dojdeš nevyhnutelně k závěru, že se krade všude stejně. Za komunistů se to jen tutlalo, ruka ruku myla. Vždyť komunismus je největší zlodějina v dějinách už sama o sobě.
to co píšeš lahnymu by se dalo jednoduše přeložit : tohle tady psát nebudeš nebo bys mohl bejt kamaráde perzekuovanej… Ty jseš dobrej týpek,teda.Tady na tomhle webu si lidi můžou říkat svůj názor,a jestli se ti to nelíbí tak běž jinam-je to jednoduchý jak facka,ne?
Ty máš asi taky problém s chápáním viď? Kde jsem psal, že by mohl být perzekuovanej? Zaprvé tu nemám žádná moderátorská práva a za druhé já jsem demokrat na rozdíl od tebe. Jsem přesně čekal, kdo se ozve, mno neklamal jsi mě. Naopak mě celkem potěšil lahny, protože se nechopil oslího můstku k osobnímu útoku jako ty :D
především máš problém ty s chápáním.Ty jseš přesně kam vítr tam plášť a jdeš tupě s davem.To co jsi napsal lahnymu-prostě nesneseš odlišný názor druhýho člověka.Co se tady hlásíš k demokracii ,teda?Demokracie jen pro někoho nebo jak to je?Tady hlásáš něco o demokracii a svobodě a sám jsi jako komouši v 50´a 60´letech.A to je přesně to o čem jsem psal v diskuzi.
Všichni zapomínáte, že za projev odlišných názorů komunisti zavírali ještě několik měsíců před převratem. Jsem ráda, že se tady hádáme, protože to je jasný důkaz toho, jak byla doba vlády komunistů zvrácená a nepřirozená, protože za nich by tato diskuze nebyla možná. A to je nad všechny argumenty!
Nikdo se nějak nezmínil, že „zásluhou“ komunistů a jejich obav o udržení se u totalitní moci, byla naše země více než 20 let okupována cizí armádou . V podstatě se komunisti u nás drželi u moci hlavně zásluhou SSSR a jejich armády, tedy násilím. Během celé této okupace a následkem pobytu cizí armády na našem území zemřelo nebo padlo nebo bylo jinak zmarněno mnoho lidských životů, což se v té „zlaté éře“ tutlalo.
Zatím tady blábolíš jenom ty.Argumenty žádný,jenom napadáš někoho kdo má jiný názor.Taky jsem komunisty nevolil,ale nedalo by se říct,že dnešní společnost je na tom líp,protože kapitalismus tady prostě není a dlouho ještě nebude.To co tady je,je jenom chaos,nic víc.Pravicoví politici (v uvozovkách) si žijí jak prasata v žitě,dělaj z obyčejných lidí jenom dojný krávy,je to tady všechno mnohem dražší než v Německu,o mizerné kvalitě potravin ani nemluvě díky zákonům které oni schválili.Poctiví ,pracovití řemeslníci ,podnikatelé jsou nuceni položit živnost-díky podivným zákonům.To není tržní hospodářství,to je anarchie.Jinde v západním světě je to úplně o něčem jiném.
Co je to tu za nepovedené řazení příspěvků? Takhle to vypadá, že předchozí příspěvek píšu Bohemice, ale byla to reakce na mojitka. Špatná práce pane programátore :/
pro pl4toon
Ty jsi asi jeden z těch, kteří věří blábolům našich politiků
v televizi.Jenže na rozdíl od tebe, já jsem tu dobu prožil a také vím, co
je stání ve frontách.Jenže tenkrát když bylo ve frontě víc jak pět
lidí, tak jsem nečekal buď jsem si tu věc odpustil či nahradil jinou věcí
(nepotřeboval jsem nové rifle, stačily mě manšestráky,toaletní papír
jsem nahrazoval novinami, které se sehnaly všude a tak bych mohl rozepisovat
další a další věci.)A věř, že za 35 let co jsem prožil v socialismu,
jsem nenastál a nenajezdil kvůli zboží tolik km jako v dnešní době
kvůli práci.Byl jsem již několikrát nezaměstnaný (a jsem opět) a když
MUSÍŠ KAŽDÝ MĚSÍC DÁT 50 KČ ZA AUTOBUS abych se hlásil na pracáku
(což jsem tenkrát nemusel) a nemáš to z čeho zaplatit, (místo aby jsi si
mohl koupit za ty peníze chleba), to naštve.
A jen za minulý týden mám v nohách 200 km na kole ZASE JEN KVŮLI PRÁCI
(na ježdění autem nezbývají peníze, zrovna tak na obvolávání
telefonem).
Tak takhle špatně jsem se neměl za komunistů (a to jsem měl 3 děti a
ještě ušetřil na Š120).
pro huxa
A můžeš mě ukázat HONOSNÉ vily Husáka,Jakeše, Štrougala,
Štěpána,předsedy vlády Adamce apod(nebudu vypisovat všechny).Kdo z nich
měl bazény u baráku, luxusní auta?Kdyby si tenkrát žili nad poměry,
myslíš že by lidi na to nepoukazovali?Ano, měli svoje prodejny či nemocnici
SANOPS, ale to mají I TITO A JEŠTĚ VE VĚTŠÍM MNOŽSTVÍ.Nebo ty jsi
nečetl za kolik je jídlo u nich v bufetu?
Zrovna tak nemocnice, myslíš že normální dělník od mašiny ve fabrice má
stejnou možnost léčby jako oni.Neměl to tenkrát, NEMÁ TO ANI DNES.A to po
revoluci hlásali NEJSME JAKO ONI.Můžeš mě na příkladech ukázat v čem
jsou dneska lepší?
A jestli se omluvili nebo ne, to neřeším.ON SE KLAUS TAKÉ OMLUVIL ZA
AMNESTII??Oni se také ti co okradli lidi v tomto systému (H systém
apod.)omluvili lidem za to že je okradli?On se také Bém omluvil lidem za
nefunkční Openkart, či bývalý ministr Drábek za ZBYTEČNÉ sKarty a tak
bych mohl vyjmenovávat stovky případů kdy nás TITO zvolení zástupci lidu
okradli kde mohli.
Ano, dneska vládní funkcionáři nikoho nepopravují, ale zase připravují
MILIONY lidí o střechu nad hlavou (nedokonalé zákony, které více
nahrávají těm kdo má peníze než spravedlnosti), tisíce lidí ženou do
sebevražd a od revoluce tisíce lidí, kteří jsou zavraždění v důsledku
zahlazení stop po rozkrádání našeho majetku.
milý lahny, podívej se do odkazu mého příspěvku u této diskuze, tam
máš dost luxusních vil komunistických pohlavárů a jiných režimních
prominentů, které většinou byly zabrány a prodány
za pakatel jako majetek po emigrantech ap. nebo ukradeny (zabaveny) již dříve
někomu jinému. Komunistí prostě povýšili zabírání cizího majetku a
krádeže na svůj politický program.
Je mi tě líto, že tvůj život se neubírá takovým směrem abys mohl být
spokojený, ale pokud hledáš chyby tam kde je hledáš, a dobro tam kde ho
vidíš, tak se asi ještě dlouho nebudeš mít lépe.
Huxo, Ty v tom máš ale hodně velký zmatek. Každý režim má své
oběti. Vždy platilo, platí a platit bude: Když se kácí les, padají
třísky.
Jsi velmi mladý na to, abys měl všeobecný přehled, který by Tě
opravňoval vynášet takové soudy o době, kterou jsi nezažil. Čučet na
televizi a myslet si, že „Vyprávěj“ popisuje celkovou situaci minulého
režimu a že je to něco o této době vypovídajícího, to si může dovolit
velmi naivní tvor. Socialistická éra je zle posuzována proto, že lidem
předkládala „jednotný způsob uvažování“. V čem je dnešní doba
lepší? Dnes musí všichni papouškovat, že předchozí režim byl špatný a
pět chválu na dnešní „demokracii“. Socialismus nebyl dokonalý. Ale pro
většinu lidí byl jistotou a bezpečím.
Byly oběti na lidských životech, ale ty jsou i dnes. Tehdy byli
demonstrativně popraveni představitelé odpůrců socialistického režimu.
Dnes „chcípají hlady“ oběti dnešního režimu. V čem je podle Tebe
rozdíl? Jen o tom, že o minulé době se snaží některé politické
kreatury dnes hovořit jako o něčem, co je zvlášť zavrženíhodné. Jenže
dnešní politici nesahají ani po kolena lidem z roku 1968, tedy
z představitelů tehdejší socialisticko-komunistické politické scény.
Tehdy platil smysl pro čest, morálku, měla svou nezaměnitelnou roli rodina,
dbalo se o lidská práva, potíral se zločin a flákání
nezaměstnaných.
Jsi příliš mladý, než abys mohl pochopit, že každý režim sebou nese
určité politické a hospodářské změny. Hodnotit jejich vliv na
společenský život mohou lidé, kterých se takové období dotklo. Nedělej
unáhlené závěry o něčem, co neznáš. Snaž se dříve vyslechnout
svědky doby, do níž se tu navážíš, aniž bys měl k tomu právo nebo
dostatek seriozních informací.
Osobně si nemyslím, že by socialismus i se svými politickými procesy
tomuto národu ublížil tolik, jako Václav Klaus se svou kupónovou
privatizací a etikou „špinavých peněz“, které podle něho údajně
neexistují. Moc by mne zajímalo, kolik právě z těch špinavých peněz
skončilo jako součást jeho majetku. A nebyl na ožebračení lidu České
republiky zdaleka sám. Kamarádíčků ochotných přiložit ruku k dílu měl
dost. Dnešní finanční situace republiky je snad pochopitelná i Tobě.
Klidně si dál mysli, že KSČ by měla být zrušena. O straně ale politika
nikdy nebyla, ta je jenom o politicích a o tom, co za jejich kariérou zbude
nám všem. Po sociallismu tu zbyl majetek. Tržní kapitalismus ještě zdaleka
neskončil, ale už dnes je více než jasné, že pokud po něm něco zbude,
tak to budou bombastické dluhy.
Tedy ocko, úplně mám husí kůži z toho, co tady z Tebe vyhřezlo!
Z toho jde až strach! Za to by se nemusel stydět žádný nomenklaturní
politruk
v nejlepších letech (samozřejmě socialistických!) 🙂
Nebudu rozebírat jednotlivosti Tvého příspěvku, ale na takový výlev zla,
pokroucených skutečností a takovou rétoriku už jsem odvykla, a budu to
muset dlouho trávit, pokud se to vůbec podaří.
Jediný pozitivní pocit mám z toho, že zaplať Bůh tvůj vliv nesahá za
hranice Odpovědí a virtuálního života, protože osoba jako Ty, dokáže
být nebezpečná v každém režimu… kdyby měla moc, vliv a kompetence.
Promiň, nemohla jsem mlčet!
Ocko? ty si už taky hovno pamatuješ… "Tehdy platil smysl pro čest, morálku, měla svou nezaměnitelnou roli rodina, dbalo se o lidská práva, potíral se zločin a flákání nezaměstnaných. " tím jsi mě velmi rozesmála. Víš, v čem je rozdíl tehdy a dnes? Tehdy jsi trpěla za to, že jsi měla majetek, práci a nechtěla jsi se toho vzdát, teď trpíš za to, že majetek či práci nemáš a ani se nesnažíš ji mět.
K mosoj:
„Komunisté vládli zvoleni !! lidem 40 let.“
Komunisté byli skoro demokraticky zvoleni jednou (a to ještě volby
nevyhráli, ale zbytek to nějak skoro vzdal – chybným politickým
rozhodnutím) a následně uzákonili vedoucí úlohu komunisické strany a aby
nechali alespoň nějaké zdání demokracie, tak tu trpěli tuším lidovce
jako jedinou další politickou stranu.
Tolik k demokratickému zvolení a 40 letům vládnutí.
Jinak proti Vašemu příspěvku ani nic nemám 😉
„Skoro“ demokraticky prostě není demokraticky. A „dočasně“ znamenalo 21let. Tolik let pomáhala okupace k udržení komunistické totality. A z klecového chovu prostě nejsou zdravé produkty. Je to na nás znát…
A ještě pro všechny, kteří říkají, že tenkrát se o nás staral
stát a dneska SE KAŽDÝ MUSÍ STARAT SÁM O SEBE.
Plně s vámi souhlasím, ale ať se starají VŠICHNI.Proč já, jako
zaměstnanec soukromníka se mám starat o dopravu do práce aplatit si ji a
POSLANCI JI MAJÍ PLACENOU Z MÝCH DANÍ.Proč já si musím kupovat montérky
a ostatní ošacení A POSLANCI DOSTÁVAJÍ MOBILY A NOTBOOKY Z MÝCH DANÍ
(vše bylo v televizi).Proč JÁ musím finacovat projekty jako PRAHA
OLYMPIJSKÁ když s tím nesouhlasím, proč musím finacovat projekty sKaret a
jim podobné když jsou na nic a lidem přinášejí více zlosti než
užitku.A tak bych mohl pokračovat dál a dál.Ještě že Kalousek zatrhl
poslancům fotbal za naše daně, já když chci sportovat a reprezentovat svou
firmu, TAKY MĚ NIC NEDÁ, snad jedině tričko s nápisem.
Takže oponenti minulého režimu NEJDŘÍVE SI UJASNĚTE kdo více vyžíral
náš stát, jestli komunisti nebo dnešní představitelé.
a pro Dobrá duše
Ty jsi ještě nepochopil(a), že to NENÍ o cenách za levné zboží.Že se
jedná o celkovou koncepci systémů.Ano, komunisti zavírali lidi kvůli tomu,
že je kritizovali, ale to bylo v padesátých letech.Od r.1980 už byla
ÚPLNĚ jiná náplň socialismu (ono v padesátých letech bych si nedovolil
tak kritizovat, a ne jen já, ale i naši umělci, KSČ jako v této
době).Proč vznikaly pořady typu SONDY, v padesátých letech to nebylo
možné. Tenkrát byla koncepce VŠE PRO PRACUJÍCÍ LID.Čili přednost měly
školky, školy, mladí manželé, kteří zakládali rodiny apod.Pročpak asi
komunisti podporovali mladé rodiny, tak aby se rodilo více dětí?No proto,
že věděli, že více mladých lidí ufinancuje důchody.
Jenže na toto dnešní vlády kašlou a raději lidem zvyšují odchody do
důchodů.
Nelze všechno přepočítávat na ceny tenkrát a dnes, ALE NA KVALITU ŽIVOTA
TENKRÁT A DNES.
anoooo, a proto se komunisti omlouvali s tímto textem, že ano? :)
http://www.kscm.cz/stanoviska-tiskove-konference-projevy/stanoviska/40411?previev=archiv
„Bezpráví, které neodpovědní činitelé státu a strany spáchali na
mládeži 17. listopadu tohoto roku, se nesmí už nikdy opakovat.“
Toto bylo psáno roku 1989
pro LukynO
Mýlíš se, že je volí starší generace.Nyní jsem nezaměstnaný, ale v co
jsem pracoval v minulé firmě, tak stále více mladých je chce volit.Ono
když byli svobodní, tak si nestěžovali.Ale jakmile se oženili či vdali a
poznali co je to živit rodinu, tak POCHOPILI že tenkrát ti komunisti pro
rodiny dělali daleko více než tato vláda.
To je jedna strana voličů a druhá je chce volit NA PROTEST proti tomu co se
děje dnes.
jo…souhlasím…komusnisti nás sice drželi na uzdě…a když kradli, tak ne tak očividně, jako dnešní mocipáni…ti kradou kde můžou a ještě se nám, daňovým poplatníkům, smějou do ksichtu…no já se těm mladým ani moc nedivím, že jsou volit komunisty…a mimo jiné…když komunistická strana u nás začala, tak ji volili hlavně mladí, protože to byla moderní a pokroková strana..jejich heslo „Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb“ je pro mladé úplně ideální…že pak do toho vstoupili rusáci je už jiná kapitola…
A ještě pro všechny, kteří si myslí že to s námi politici myslí
dobře.Najděte si na Youtube rozhovor Františka Ringo Čecha Na plovárně a
uvidíte, ŽE DNEŠNÍM POLITUKŮM VŮBEC NEJDE O LIDI, ALE JEN A JEN
O PENÍZE a na lidi z vysoka kašlou.Komunisti se snažili alespoň pro lidi
něco udělat, tihle myslí pouze na svoji kapsu z čeho mohou nejvíce
trhnout.
Dělat poslance za komunistů byla čestná funkce (i když se tam obyčejný
člověk nedostal), ale plat brali v zaměstnání a na schvalování zákonů
jim byla mzda REFUNDOVÁNA.
Drap | 8208 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2713 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |