Protože máš v čudu vidličku nebo kontakty, která nedosepne kontakty,
popřípadě kontakty jsou upálené a tak nesepnou aby se startér
roztočil.
Představ si cívku. Ta cívka sepne, to je to cvaknutí. Při tomto cvaknutí
se vysune vidlička (pastorek), který spojí kontakty a do startéru jde proud,
který startér roztočí. Jelikož buď se řádně nevysune nebo jsou kontakty
upálené, není do startéru proud, aby se startér roztočil.
0 Nominace Nahlásit |
Zkontroloval bych jako první kabel od baterie ke startéru a dotažení a čistotu bateriových svorek pokud budou zoxidované může se to takto projevovat
2Kdo udělil odpovědi palec? Elk, Miroslavst
před 5210 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se jedná o startér motoru, může tento problém zapříčinit i magnetické relé, které vystřeluje pastorek startéru (a zároveň spíná hlavní kontakt startéru) na setrvačník motoru. Někdy pomůže poklepat kladivem na startér a pastorek vyskočí, ale už to je známka únavy materiálu součástek a blížící se závažné závady.
0 Nominace Nahlásit |
Bumbesi, na setrvačník to asi nepůjde, jelikož říká, že jen cvakne. Pokud by cvaklo a naprázdno se točil, tak ano.
Vždyť jsem to přece napsal, že může být závada ve spínacím relé, (viz otázka – pouze cvakne a dál nic). Já jsem s Nissan Patrolem takhle (občas s kladivem) startoval skoro 2 roky, než to relé odešlo úplně.