O malá auta už není zájem. I benzínová verze byla totální propadák, natož téměř 2× dražší auto na baterky…
0 Nominace Nahlásit |
… protože citigo je na svoji velikost drahý i bez elektriky … zájem ??? kdyby byl, tak nekončí !!! (a něvěř ekoteroristům, vona ta elektřina v autech je daleko škodlivější se všema svejma dopada pro přírodu než benzin či nafta) …
0 Nominace Nahlásit |
To, co by někdo nazval spiklenecké teorie, a já normální diskuzí, je hned pod článkem. Mnoho komentářů se trefilo do černého, a Němce známe (i historicky) jako svoje boty.
0
před 1378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože je to firma „na baterky“.
Když jsem se v Rusku ptal taxikáře, proč má Octávii upravenou na CNG a
proč si nekoupil přímo s firemní plynovou zástavbou, tak mi odpověděl
jednoduše – nechtějí nám to sem dovážet.
0
před 1378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nechci elektromobilitu všude.
Pokud jde o elektřinu elektromobilita pro životní prostředí škodlivá je
také. Hlavně když se většina el. energie vyrábí v hnědouhelných a
jaderných elektrárnách.
Nejlevněji vychází elektřina vyrobená ve větrných elektrárnách, jsou
nízké výkupní ceny.
Nejvíce ekologické je chodit pěšky.
… větrný elektrárny jsou pro přírodu a ptáky největší svinstvo, jo a když nefouká, tak si budem pískat >>> větrníky nejsou stabilní zdroj energie …
Jednou dojde uhlí, uranová ruda, právě proto se to musí budovat
obnovitelné zdroje. Čím více jich bude brzo, tím déle ty fosilní
vydrží. Právě proto se to částečně musí nahrazovat už teď.
Větrné elektrárny jsou nestabilní. Přebytky se mohou ukládat
v bateriích, elektromobilech. Stabilizovat se mohou i přečerpávací
vodními elektrárnami, kogeneračními jednotkami na zemní plyn umístěnými
v kotelnách atd.
Úplně jednoduché to nebude.
Co bude už nebude uhlí, uranová ruda ropa?
https://www.tedom.com/cs/
Ropy a uhli jsou v tuto chvili jeste obrovske zasoby, uran to same. Jako zajimavy, ale v soucasnosti tezko dostupny zdroj se jevi hlubokomorska loziska metanu. Je potreba hledat nove technologie a nova loziska (i mimo Zemi). Vetrne elektrarny extremne zatezuji rozvodnou sit. Koneckoncu nedavno jsme diky nim malem meli blackout. Precerpavacky jsou zajimava moznost, ale nemaji a nikdy ani nebudou mit dostatecne vykony. Zajimave jsou myslenky na mechanicke uchovavani energie.
V Čechách už toho uhlí moc k vytěžení není, uranu také ne. Jsou závazky ČR na snižování emisí CO².
Zijeme v dobe globalismu. Neni problem suroviny importovat. Koneckoncu bez importu bychom nemeli takrka nic. Snizovani emisi se da zajistit v turo chvili takrka vyhradne elektrinou z jadra. Uhlikova stopa alternativnich zdroju energie byva dost hrozna. Celkove snizovani emisi v ramci Evropy je lhani si do kapsy, protoze abychom mohli lokalne snizovat, tak dovazime veci ze zemi, kde se to neresi.
@Kepler: o mala auta zajem je, problem je v tom, ze vyvoj maleho auta stoji srovnatelne penize jako vyvoj vetsiho auta a to predevsim kvuli zprisnujicim se emisnim limitum. Na tom malem aute je ovsem vyrazne nizsi marze, takze ekonomicky nedava smysl se tim zabyvat. Cena (ve srovnani se mzdou) aut se stale snizuje. Treba takova oktavka stala v 90. Letech pul milionu a dneska se pohybuje podobne.
Myslím, že kdyby zájem byl, tak by tomu odpovígaly i prodeje. I sama Škoda přiznává neúspěch.