Zajímalo by mě,proč se čím dál víc v Severní Americe začínají čím dál více objevovat a prodávat evropské automobily?,myslel jsem si že Američané i Kanaďané jsou hrdí vlastenci amerických aut(Ford,GM,Chrysler) a ono už se v obrovských číslech objevují japonská,korejská,italská nebo německá i jiná evropská auta které jsou ke koupi i v ČR,čím to asi bude že tito Američané i Kanaďané kupují evropské automobily? co je ktomu vede?
Zajímavá 0 před 2223 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mohlo by to souviset v rozdílné filozofii pohonných jednotek – motorů. Evropské a japonské vozy jsou mnohem úspornější, než velkoobjemové americké vozy. Ale myslím, že už i američtí výrobci jdou cestou snižování objemu motorů. Jen oproti zbytku světa jsou poněkud pozadu. Taky velikost aut vzhledem k hustotě provozu hraje pravděpodobně roli.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 2223 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi cena. Evropské automobilky skupují americké značky a své vozy vyrábějí tam, místo aby je tam dovážely a platily nehorázná cla. Například Fiat už má více než 2/3 podíl v Chrysleru a brzy jej koupí úplně. Podobně Ford zase vyrábí v Německu.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 2223 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Těch evropských zase tolik neni. Převládají Japonsko a Korea. Proč? Je to snadné: Technické zpracování a cena.
0
před 2223 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Edison: pětimetrové koráby s pětilitrovými motory se tam už taky moc nenosí, bejvávalo. Myslíš, že Ford Fokus je nějaký žrout? Teď tam letí japončíci, třeba hybrid Toyota Prius, být ekologický je tam IN.
Dyk to právě píšu. Jen si myslím, že právě takovej focus není vlastně emejrický auto, ale spíše evropský. A žee tam letěj japončíci je poměrně dobře známo. Ani BMV X6 se tam nechytla. Prostě je to na jejich momentální vkus jen „další velký auto“. A to to tam němčouři předváděli v hybridu.