Na to mají dráhy přesně stanovené postupy. V některých případech jsou výhodnější dřevěné než betonové. Záleží na podloží na charakteristice dané trati. V určitých případech mohou být vhodnější kvůli dilataci
4Kdo udělil odpovědi palec? dudu, Paulovič, anonym, vlk samotař
před 4544 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Při opravách se používají především na místech styků kolejnic a na
výhybkách z důvodů detailně popsaných v odkazu:
Nové tratě jsou již z betonových. pokud se ovšem opravuje úsek
s dřevěnými pražci, vyměňují se z téhož materiálu. V některých
případech je to i z ekonomických důvodů, protože novelizované
ekologické normy již nedovolují odprodej do soukromého sektoru z důvodů
závadnosti impregnace.
P.S. Laické dohady o podloží, dilataci apod. jsou irelevantní, protože
typové splňují požadavky na jakékoliv podmínky v ČR, jinak by
neobdržely atestaci.
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_pra%C5%BEec
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek