asi protože v zimě se nevyrábí obalená asfaltová směsm,předpokládám že na jaře tam asfalt dají.
0 Nominace Nahlásit |
Asi se jim nechce zpevňovat podloží a znova to asfaltovat. Dlažba má tu výhodu, že se dá celkem jednoduše vyměňovat, ale zas se na tom jezdí špatně a když je mokrá, tak je hodně kluzká.
0 Nominace Nahlásit |
Dělá se to hlasvně při výkopech. Po zahrnutí výkopu není zemina udusaná. Jelikož je stlačitelná, tak se průjezdem aut hutní a pomalu se propadává. Zalitím asfaltu vytvoří díra a je nutné frézovat. Použitím zámkové dlažby dojde také k propadu, ale lehce se rozebere, propad se dorovná nestlačitelným materiálem a dokončí se finální úprava – asfalt, nebo se počká na opravu celé silnice. Dlažbu tam mohou nechat třeba i rok, ale vždy dojde pak k její výměně. Používá se jako dočasné řešení, ale v našem chápání to může být i několik let.
0 Nominace Nahlásit |
eso, jak kdy a jak kde,
V Pardubicích je na zastávkách vždy dlažba a vždy se promačká a jsou
koleje. Jako když někdo neumí udělat dobráý podklad…
Asfalt nahradí dlažbou, jen v místě opravy, nebo celý úsek..
Doplňuji:
asfaltuje se celý rok, když se to umí..
Upravil/a: cukrar
0
před 3571 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevíme, kde se ta dlažba objevila … Pokud na zastávce, může plati odpověď Quimby, pokud jen na nějakém rozbitém úseku cesty, bude to asi dočasná oprava (viz Mapel a Honza)