Založila jsem účet na stránkách itesco.cz abych objednala potraviny a
poté jsem je chtěla objednat z jiného počítače a prostě jsem se nemohla
přihlásit. Nechápu proč, přihlašovací údaje jsem zadávala správně,
naprosto mi to nedává smysl. Nevíte čím to je?
Případně budu muset založit nový účet. Jen nevím, jestli to půjde když
už tady je zadané stejné jméno a adresa, bude to vadit? Dá se případně
účet zrušit?
Díky za odpovědi
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3553 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Proc si myslis, ze ti tu nekdo poradi presneji nez podpora iTesca? Zvlast pouze na zaklade poskytnutych informaci.
0 Nominace Nahlásit |
…„přihlašovací údaje jsem zadávala správně“…
Jsi si tím jistá??? – zkontrolovala sis CapsLock, NumLock, QWERTY vs
QWERTZ??
S tímhle jsem totiž ještě nesetkal (a ani náhodou ani neslyšel) – a
i já iTesco občas použiju (a nejen z jednoho počítače)…
😉
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |