ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4083 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to v případech, kdy:
Důvod pro dobíjení doma bývá kombinací několika dříve uvedených faktorů
0 Nominace Nahlásit |
Pro plné nabití akumulátoru je potřeba při nabíjení dosáhnout plynovacího napětí 2,6 V/článek. Plynování je ale v provozu nežádoucí, takže se palubní napětí reguluje na 14 V. Při tomto napětí se akumulátor nabije do nějakých 80%. Kromě toho, že se nedá využít celé kapacity, trvale nedobíjený akumulátor má nižší životnost. Proto se doporučuje občasné dobití mimo auto.
2Kdo udělil odpovědi palec? elektrikář, dmatejek777
před 4083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
dmatejek777, pokud jsem správně pochopil dotaz.
Baterka se nemusí nabíjet zvlášť mimo auto.
Pokud se musí dobíjet, je to zapříčiněno nějako vadou. Buď technickou,
nebo lidskou.
Každopádně se nemusí vyndávat mimo auto.
1Kdo udělil odpovědi palec? dmatejek777
před 4083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Novou baterku musíš napřed nabít, zvlášť jinak se ti nepodaří nastartovat.Záleží na tom jakou kvalitu baterka má.Pokud je v posledním tažení nabíjení za jízdy nestačí.
1Kdo udělil odpovědi palec? dmatejek777
před 4083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Co z akumulátoru (hlavně startem, ten sežere největší množství energie) sebereš, to tam musíš zpět dodat. Nabíjení za jízdy obvykle stačí v létě, v zimě se uvádí, že studeným startováním motoru se ztratí zhruba množství energie, které se vrátí do akumulátoru dobíjením během cca 20–25 km dlouhé jízdy (bez dalšího startování). Takže některá auta, zvláště městská na dojíždění do práce, jako třeba moje, to v zimě nemusí dostatečně dávat a baterce je třeba pomoct.
1Kdo udělil odpovědi palec? dmatejek777
před 4083 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
elektrikář: Prodávají se v různém stavu, velká část je připravena k použití (strhneš nálepku, mrskneš do auta, jedeš)