Nejen Avií, ale i jiným druhem nákladního automobilu. Tehdá byly tzv.
vytěžovací střediska.
Vezl jsi třeba z Ostravy do Prahy plech a zpět nic. Jenže to by bylo škoda
nafty, tak ses musel buď to udělal dispečer, který měl již sehnaný
náklad z Prahy do Ostravy, nebo sám ses dostavil na vytěžovací středisko,
kde tě poslali třeba do pivovaru a do Ostravy jsi vezl náklad piva.
Pokud se stalo, že neměli žádný náklad, tak se to ještě řešilo tak,
že jsi pivo z Prahy vezl třeba jen do Šumperka a ze Šumperka palety do
Ostravy.
Pokud nikde nic nebylo k odvozu, vystavili ti potvrzení, že nic nevezeš a
měl jsi od policajtů pokoj a nejen od policajtů, ale i od vnitřní kontroly
závodu a jiným složek.
0 Nominace Nahlásit |
Ne jen Avii, ale s každým nákladním autem, vzdálenost nad 50 km,
muselo být vytížené. Samozřejmě byli i vyjímky, třeba rozvozy zboží,
jako Textil oděvy, Pramen a podobné firmy.
Bylo to z důvodů, že za komunistů nebylo skoro nic, co bylo třeba, taky
nebyli auta, která odvezou zboží odtud, až tam. Třeby v sezoně museli
vozidla Textilu vypomáhat mlékarně s rozvozem mléka, pivovarům s rozvozem
piva atd. Strana nařídili a soudruzi je museli poslechnout.
Proto vytěžováci museli vytížit auta.
2Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, Luxx
před 3080 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek