Avatar uživatele
anonym

Proč se dávají na pneumatiky aut poklice a jaké to má výhody oproti bezpoklicové varianty?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 2905 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zjentek

Výhodou je třeba to, že s novými puklicemi vypadají kola vozu dobře i v případě, že máš 10let starý, zkorodovaný plechový discy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

Tzv. „poklice“ se nedávají na pneumatiky, ale na disky. Význam to má dnes pouze estetický. Dříve tyto kryty skrývaly vyčnívající šrouby. Dnes musí být disky i bez krytů tak tvarovány, aby šrouby nemohly něco zachytit, například oděv chodce při těsném míjení.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Funna

Dávají se tam jen „na parádu“, jen aby to lépe vypadalo…ale výhody nejsou asi žádné, spíš naopak…stojí to peníze a funkčnost to nemá žádnou…v zimě může mezi poklicí a diskem zůstat mokrý a posolený sníh, který nedělá kovovému disku moc radost, když taje a odvětrání vlhkosti v meziprostoru také není ideální…navíc při přezouvání letní/zimní by se mělo každé kolo nechat vyvážit a jejich stabilita ve řeší závažíčky v jednotkách GRAMŮ…pak tam nabouchneš poklici a celé vyvažování jde do pr…navíc rády odpadávají, u krajnic je jich plno…
závěr: ideál je jezdit v létě na hliníkových ráfcích, v zimě na plecháčích bez poklic…

Upravil/a: Funna

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Petr70

Je to vzhledová věc.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
sanskrybastr

Přesně tak, jedná se hlavně o vzhled. Já sám mám starší auto a ty disky, které na něm jsou nevypadají zrovna nejlépe, takže jsem je dlouho také zakrýval poklicemi. Díky nim alespoň mé auto vypadalo jakštakš moderně. Teď nedávno jsem si na něj ale koupil úplně nové disky z https://www.su­perdisky.eu/ a s těmi vypadá ještě lépe. Jsem rád, že konečně nemusím nic zakrývat poklicemi.

před 1931 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek