Avatar uživatele
anonym

Proč pořád všechno kolem vyúčtování a přehledu měníte Nedá se v tom vyznat a už stovky lidí nadávají. Proti dosavadnímu

Maximální nespokojenost se službami Vodafonu. Po tolika letech vzniká naprostý nepořádek, nepřehled. Výsledkem bude zřejmě odchod mnoha lidí k jinému operátorovi, když samoobsluha nefunguje. Nejde o nový systém, ale hloupý a nepřehledný! Nedá se srovnat s minulým – bohužel!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4957 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
panenka

A na co se tu ptáte ?nechápu vaši otázku.Jestli si jen ztěžujete jste bohužel na nesprávném místě musíte si napsat na Vodafon.My tu nic neměníme

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
franku

Pláčete sice dobře,ale na špatném hrobě.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Salvaje

Nespletl jste si adresu?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Vodafone

Dobrý den,
všechna telefonní čísla převádíme do nového systému. K tomuto kroku jsme museli přistoupit, abychom modernizovali zastaralou technologii. Jde o kompletní výměnu interních aplikací, systémů i serverů a takto velký projekt se bohužel neobejde bez komplikací. Za potíže, které jste v této souvislosti zaznamenal, se velice omlouváme.
Nový systém přinese našim zákazníkům spoustu nových možností, proto věříme, že se vyplatí u Vodafonu zůstat.
Martina

Zdroj: www.vodafone.cz/zlep­sujeme/zlepsu­jeme.htm

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek