Maximální nespokojenost se službami Vodafonu. Po tolika letech vzniká naprostý nepořádek, nepřehled. Výsledkem bude zřejmě odchod mnoha lidí k jinému operátorovi, když samoobsluha nefunguje. Nejde o nový systém, ale hloupý a nepřehledný! Nedá se srovnat s minulým – bohužel!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4973 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A na co se tu ptáte ?nechápu vaši otázku.Jestli si jen ztěžujete jste bohužel na nesprávném místě musíte si napsat na Vodafon.My tu nic neměníme
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den,
všechna telefonní čísla převádíme do nového systému. K tomuto kroku
jsme museli přistoupit, abychom modernizovali zastaralou technologii. Jde
o kompletní výměnu interních aplikací, systémů i serverů a takto
velký projekt se bohužel neobejde bez komplikací. Za potíže, které jste
v této souvislosti zaznamenal, se velice omlouváme.
Nový systém přinese našim zákazníkům spoustu nových možností, proto
věříme, že se vyplatí u Vodafonu zůstat.
Martina
Zdroj: www.vodafone.cz/zlepsujeme/zlepsujeme.htm
0
před 4965 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek