ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3402 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
protože nafta se dá těžko rozprášit, je nutný to udělat separátně, jinak by se ti mohl propalovat píst
2Kdo udělil odpovědi palec? cochee, HonzikPernik
před 3402 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Aby se nafta vznítila, musí se pod vysokým tlakem nastřikovat do horkého vzduchu ve válci. Klasický karburátor pracuje s parami benzínu, naftu tak lehce neodpaříš.
0 Nominace Nahlásit |
Palivovou směs je třeba zapálit v přesně načasovaný okamžik před horní úvratí během kompresního zdvihu. U zážehových motorů to zajišťuje zapalovací soustava elektrickou jiskrou mezi elektrodami zapalovací svíčky. Navíc je třeba předstih regulovat v závislosti na otáčkách motoru a jeho zatížení. U vznětového motoru se palivová směs zapaluje kompresním teplem, tj. vstříknutím paliva v přesně načasovaný okamžik do kompresního prostoru válce naplněného nasátým vzduchem zahřátým vlivem stlačení na cca 600°C. Toto nemůže žádný karburátor zajistit, pouze jen vstřikovací soustava.
0 Nominace Nahlásit |
Může, ale byla by tam naprosto zbytečná/nadbytečná, asi jako motor u dětského kočárku ;)
0
před 3402 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože je tam zbytečný.
Až pochopíte, jak se spaluje palivo v různých motorech, pak pochpíte proč
tam není karbec.
0
před 3401 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek