Je možné zjistit i odpovědět proč v elektrickém automobilovém průmyslu nebylo ještě uvedeno do sériové výroby např. elektrické – hybridního hasičské vozy nebo elektrické – hybridní sanitky? Díky
Zajímavá 0 před 1663 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A proč by měly? 1. Je to drahý. 2. Provoz je drahý. 3. Musel bys mít ta auta trvale připojená na elektriku – je to drahý. 4. Po každém návratu bys musel auto nejméně na několik hodin odstavit a nabít, ne jen doplnit, dotankovat a trochu umejt, což zabere zlomek času, čili je to drahý. 5. ten pokus udělali u jednoho policejního sboru a nakoupili tesly. Mno… nevím, co je k tomu vedlo Při prvním zásahu, kdy honili nějakýho lumpa hlídkovým vozem toho museli nechat, bo jim… hádej co… došly baterky. 6. Víš, jakou životnost a jakou cenu maj baterky? Čili… je to drahý…
Na závěr: Jediný, co to přinese jsou problémy, starosti a OBROVSKÁ náročnost na… PENÍZE. Od pořizovací ceny, provozních nákladů, nákladů na údržbu až po velm časté odstavení jen kvůli nabíjení, čili zvětšení vozového parku, což znamená zdražení, více starostí, problémů, nákladů a navíc… prostor…
Bohapustý NESMYSL.
Upravil/a: Edison
3Kdo udělil odpovědi palec? GM, Dochy, Mc Merkurion
před 1663 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Mc Merkurion Nahlásit |
Potřebují spolehlivost a schopnost kdykoli vyjet. Pokud musí 8 hodin nabíjet baterky, je to 8 hodin nepoužitelné. Hybridní pohon by byl lepší, ale zas jde o spolehlivost i v náročných podmínkách. Čím víc systémů, tím víc se toho může pos… A hybrida pokud se porouchá pravděpodobně nikdo v terénu neopraví. Starou tatrovku zkušenej mechanik opraví kladivem.
3Kdo udělil odpovědi palec? GM, Arne1, Mc Merkurion
před 1663 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ale ony existuji a jezdi! Pravda, ne u nas, ale v zahranici, ale je to tak. Prekazkou jejich vetsiho rozsireni bude v tuto chvili problematicka ekonomie provozu, spolehlivost a vseobecna vyuzitelnost. Pro specificke aplikace se muze hodit jiz nyni.
0 Nominace Nahlásit |
Protože je ještě nikdo nevyrobil. Zřejmě proto, že ekonomie provozu je pro záchranné jednotky vedlejší.
0 Nominace Nahlásit |
Nikdo doposud nevyrobil a je to krajně neekonomické, s velkou zátěží na životní prostředí.
0 Nominace Nahlásit |
Hasiči i záchranky potřebují v první řadě spolehlivé vozy a to při
nejlepší vůli o elektro/hybridech říct nejde. Proto mají hasiči dodnes
např výjimku z emisních předpisů, aby mohli kupovat staré modely motorů
bez močoviny.
Hasiči i záchranky jsou limitováni prostorem i nosností v autě, takže
logicky je to pádný důvod pro to, aby tu šla ekologie stranou, protože
baterky, katalyzátory, nádrže na adblue a pod zabírají moc místa a jsou
těžké. Asi by se těžko obhajovalo, že hasiči přijedou k ohni, sice
nebudou mít vodu, ale přijedou ekologicky.
Hele.. jak dobrý… Ale přímo vidím tu cenu… A podstatné je „BUDE TESTOVAT“. Uvidíme, co po takových deseti letech provozu ukážou náklady. Nemluvě o jednom zásadním parametru a to je kapacita a rychlost nabíjení. To v těhle aplikacích vidím jako další ze zásadních problémů elektromobility. Další věc je, že je potřeba si spočítat, jakým procentem se vozidla IZS podílejí na emisích… řekněme… města, jestli tedy vůbec dává smysl do těchto technologií v tomhle měřítku vůbec investovat.
Ale naprosto chápu, že POLITICKY je to naprosto super věc!!!
Znám osobně jedno město, kde magistrát provozuje výhradně ekologickou VHD. Tím městam je Salzburg. Provozuje výhradně elektrickou trakci. A víš, kolik v tom městě potkáš dieselových busů? Nejmíň 70%!!! Jak je to možné? Ty busy provozuje soukromá firma a její služby si město pouze kupuje!! To je fígl, co? 😁 😁