Já vim, že uživatelů OS X není velké procento, ale na druhou stranu i tak je to druhý nejpoužívanější OS. Je snad pro vývojáře o tolik težší, aby měla hrá dostupnost i na jiné os, než je windows?
Zajímavá 0 před 3191 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Protože mnoho celosvětově známých her používá DirectX knihovny. Ty
vlastní microsoft a jsou jen pro Windows, takže kdyby chtěli vydat danou hru
i na OSX, tak musí přejít na OpenGL, které funguje na OSX, Windows,
Linux… Takový přechod by byl drahý a pro to malé procento se to vůbec
nevyplatí. Nevím kde bereš údaje, že je druhý nejpoužívanější…
Samozřejmě nabízí se otázka, proč použivat DirectX, když je tu varianta,
která je zdarma a funguje všude.
0
před 3191 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 815 | |
Dochy | 724 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |