Dobrý den, mám problém s přehráváním zvuku ve sluchátkách v mém
počítači. Mám Lenovo ThinkPad E430, Windows 8.1. Když zapojím sluchátka,
vůbec nic se nestane, zvuk pořád hraje z reproduktorů. Sluchátka všude
jinde fungují a na tomhle počítači fungovaly vždy normálně, až dneska,
když jsem počítač zapla, tak to nešlo. Zkoušela jsem i jiná sluchátka a
ty také nefungují. S žádným nastavením jsem si nehrála, nic jsem od
minula nestahovala a ani neinstalovala. Už nevím co s tím, na internetu jsem
našla řešení tohoto problému, ale pouze pomocí programu Realtek, který
já v počítači nemám a při instalaci mi vyskočilo okénko, že to ani
nejde naistalovat. Také jsem našla, že je možné smazat aktualizace ve
Správce zařízení, ale tuto možnost tam nemám, můžu pouze aktualizovat a
stejně se mi ukáže, že je to nejnovější verze. Někde se také psalo
vymazat nebo zrušit nějaké vstupy a výstupy, ale já ani nevím, jak se
k tomu dostanu, při vyhledávání v počítači mi to nic nenašlo, pouze
v tom Správci zařízení, ale tam s tím kromě aktualizace a odinstalace
nic nejde.
Co s tím mám dělat? Existuje na to nějaký program, který můžu třeba
stáhnout nebo tak?
Děkuji
Vypnout a zapnout jsem zkousela tak desetkrat. Ono to vypada, ze mam spatny konektor, sestra ma stejny pocitac a ji jednou za cas prestanou fungovat konektory na prave strane pocitace a mne k tem sluchatkum nefunguje jeste USB, ktere je hned vedle…
Upravil/a: samicek333
Zajímavá 0 před 3063 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Těžko říct.
Zkoušela jste vypnout a zapnout počítač? Často je to nejjednodušší
řešení to nejlepší. Sám má asi 7 let starý notebook a občas mi po
zapnutí nejde zvuk, ale po restartu už jde. Nevím, proč se mi to děje, asi
už má trochu zašlý komponenty.
Jinak byste měla mít v notebooku na zvuk ovladač Conexant audio software,
tak si ho zkuste vyhledat a něco tam pomačkat. Popřípadě si ovladač zkuste
stáhnout a přeinstalovat tady.
http://support.lenovo.com/cz/cs/products/Laptops-and-netbooks/ThinkPad-Edge-laptops/ThinkPad-Edge-E430?beta=false
1Kdo udělil odpovědi palec? samicek333
před 3063 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože nefungují oba porty, vidím jistou souvislost. USB a jack jsou na samostatné destičce připojené k MB plochým kabelem. Jako první doporučuju zkontrolovat toto připojení.
1Kdo udělil odpovědi palec? samicek333
před 3063 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli byl ntb v opravě, jak píšeš v SZ, tak je to možné. Ne sice přímo v souvislosti s opravou pantu, ale může se to stát omylem. Reklamuj to. Softwarově se to opravit nedá.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |