Provedl jsem několik plateb přes Paypal – zdá se, že peníze dorazili,
neboť mi virtuální zboží bylo doručeno. Když ale otevřu internetové
bankovnictví, všechny odepsané částky jsou pod „Blokováno“.
Blokuje banka tyto částky po nějakou dobu jako ochranu, nebo je někde chyba?
Jde o Equa bank. Mám s tím něco dělat?
Díky
btw poslední otázka:P jinak mi je vše jasné, strávil jsem půl dne u Paypalu :D
Edit: Moc děkuju gecco, si top žerem ťa :D
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek před 3416 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To „blokováno“ znamená, že platba ještě není zúčtovaná, ale
banka registruje, že proběhla (takže ti nedovolí peníze utratit ´ještě
jednou´)…
Platba musí proběhnout přes clearingové centrum karty, pak se teprve pohyb
projeví na účtu.
😉
____________
😉
Upravil/a: gecco
3Kdo udělil odpovědi palec? ReHu, JájsemRaibek, anonym
před 3416 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud zaplatíš v obchodě, taky je platba blokovaná. Jmenuje se to disponibilní zůstatek. Teprve po fyzickém odečtení peněz, tzv. účetní zůstatek je částka fyzicky odepsaná z účtu.
Pokud bych to popsal polopatě, tak tím, že zaplatíš kartou (viz. odpověď na paypal), systém zavolá do tvé banky, že hodláš zaplatit třeba 1000 korun a zeptá se, zda je máš na účtě. Banka systému odpoví ano a tím je platba schválena a zároveň částka blokována. Tím nemůžeš tu tisícikorunu vybrat ani jinak s ní naložit. Jakmile obchodník předloží bance účtenku-obdobu lístku, který ti vyjede při platbě kartou, banka peníze fyzicky odečte z tvého účtu a obchodníkovi je předá.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek